• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • am76

candyheart > här äter vår tjej max 5 min kanske 3 min i snitt. De får nog i sig mer än man tror på denna korta tid.

• Criffegirl

Glömde en sak ju....

Pontus har fått sin andra tand idag, nu har bägge nedre kommit fram Tut i oturen att man inte ammar fortfarande nu kanske *skrattar*

• Criffegirl

Tur i oturen ska det va såklart ...*hehe*

• Marijjasol

Hej..
    Jag är ny här, jag har en dotter som är född den 16 november 2006. Roligt att få ta del av andra som har barn som är lika gamla.

• sleepygrodis

Å, två tänder. Vad gulligt
    Alva dregglar massor och biter hårt i allt hon får tag i och blir jättefrustrerad mest hela tiden. Tuggar på tungan tills hon kväljer nästan! Knäppis! Jag antar att det är tänder som känns av. Annars vet jag inte vad som flugit i henne Förvånad

• dyckan

vilken dag jag har haft..
    Martin har inte sovit mer än 1 timme idag under dagen. Han vaknade i morse vid 6 tiden och somnade nu vid 19 tiden. Jag hoppas så jätte mycket att han sover nu. skulle inte vara helt fel om han sov hela natten, eller iaf fram tills kl:15.

• Criffegirl
    sleepygrodis skrev 2007-03-27 19:39:31 följande:
    Å, två tänder. Vad gulligt Alva dregglar massor och biter hårt i allt hon får tag i och blir jättefrustrerad mest hela tiden. Tuggar på tungan tills hon kväljer nästan! Knäppis! Jag antar att det är tänder som känns av. Annars vet jag inte vad som flugit i henne
    Det är säkert tänder som spökar...Pontus har varit helkonstig en längre tid, i helgen hade han hög feber och då kom ju den första fram. Nu är han snorig och gnällig, vi får väl se hur länge det ska hålla i sig?! Det kanske kommer flera.....
  • CarinaB
    dyckan skrev 2007-03-27 19:41:37 följande:
    vilken dag jag har haft..Martin har inte sovit mer än 1 timme idag under dagen. Han vaknade i morse vid 6 tiden och somnade nu vid 19 tiden. Jag hoppas så jätte mycket att han sover nu. skulle inte vara helt fel om han sov hela natten, eller iaf fram tills kl:15.
    Dyckan, låter som alla dagar hemma hos oss
  • dyckan

CarinaB>> låter ju inte alls roligt.. är ju van vid att Martin sover lite mer....

• dyckan

Jippi!!!
    Martin somnade igår vid 19 tiden. Vaknade första gången vid 00,15 och ville ha flaska. Sen somnade han om och sov fram till 04 tiden och somnade om när han fick tutte. Han hade nog sovit längre nu på morgonen om han inte varit täppt i näsan. fick andas genom munnen och det är ju så jobbigt för honom.
    men jag känner mig faktiskt riktigt utvilad.

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!