• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • molly7272

TheSunset
    vad skönt att allt gick bra iallafall,
    otäckt med trappor, livrädd för den vi har
    från balkongen & ner på gräset.
    *kramar i massor*

• sleepygrodis

TheSunset: Fy vad otäckt!!! Vad skönt att hon mår bättre nu! Usch, nu måste jag gå jätteförsiktigt i trappan här hemma...

• NovJenny
    TheSunset: Åh, vad jobbigt det måste varit för Er alla.
    Vi har ingen trappa hemma, men när jag är hos folk som har så tänker man ju alltid vad som kan hända.
    Hoppas ni mår bättre idag!
    Noah 2oo61111
  • Kanga1
    TheSunset: Usch vad hemskt!! kan inte företälla mig hur du känner men vilken tur att allt är på bättringsvägen! *kramar om*
  • Mirremama

the Sunset: Å nej!! Vi har en yttertrappa och den har varit riktigt hal och förrädisk i vinter, har varit så rädd varenda gång jag gått i den med lillen i famnen! Krama om din lilla tös nu och framför allt : anklaga inte dig själv!!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Pillis 72

The sunset; fy 17 vilken hemsk upplevelse!!! Tur att allt ändå gick bra!!! Kramar

• Criffegirl

The Sunset:
    Tur att allt gick såpass okej...jag tänker på det VARJE gång jag bär Pontus upp eller ner för trappen (mest ner)...jag har halkat i den en gång innan jag blev gravid och det där sitter liksom kvar i huvudet. Jag är riktigt nervös varje gång faktiskt....fast jag tänker mig för och försöker vara extra försiktig så KAN ju faktiskt olyckan vara framme

Måtte vi klara oss...*håller tummar och tår*

• TheSunset

Tack alla...!!

Nu ligger julia bredvid mig här i soffan och sover... Hon e helt utmattad lillan... Mamma e inte speciellt pigg heller så jag funderar på och krypa ner bredvid henne och vila en stund nu. Blev inte mkt sovande inatt inte...
    Även om jag inte ska ta på mig för mkt skuld kan jag inte hjälpa att känna en massa. Man känner sig som världens dåligaste mamma när man inte lyckades skydda henne tillräckligt. Men jag vet att jag inte är det och att en olycka händer lätt... Men när jag kollar på min lilla tjej så blir jag så tårögd och samtidigt glad att det gick så pass bra ändå..Kunde ha varit värre...

♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Mill06

The sunset- Läskigt!! Men skönt att höra att allt gick bra!

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!