• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheCoopers
    Bibob :

Not me ...vi har ju redan en stor tjej :) men efter dessa 2 veckor av gnääääääll :) så har jag ingen lust med fler *L*

Inte ni iallafall Skrattande
    Mark Levengood 4 President
  • Thinner
    Bibob, visst tänker man på det men efter en horribel första förlossning i bagaget så lär det dröja innan jag vågar mig på en ny "omgång". Graviditeten var kanon men förlossningen blev en jobbig historia. Kanske framåt sommaren 2008 att vi öppnar verkstaden beror lite på hur vi känner det.
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • am76

TAck för alla svar, jag kan med andra ord ge vatten med sked direkt ur kranen .

Syskon ja. Vi har pratat om det och kommit fram till att vi väntar kanske i 5 år. Anledningarna är att jag vill jobba innan barn nr 2 och min sambo älskar att resa (mycket enklare med bara ett barn).

• NovJenny

Syskon, hum.
    Ja, ska skaffa inom "gränsen" iaf, för att behålla min SGI. Har lyckats fått en bra sådan nämligen.
    Vi älskar också att resa, men vill endå ha syskon tätt. Pju! Men Noah ska iaf fylla 1 år innan vi ens försöker..

• Marijjasol

Syskon hmm.. vi har funderat. Vi skulle som det känns nu vilja ha 3 barn och jag är redan 33 så vi kan inte vänta allt för länge men sen skrämmer det mig maximalt att ha tätta mellan barnen för det verkar vara så otroligt mycket jobb.

• dyckan

the sunset>> jag vågade inte gå ut med barnen idag förrens min sambo kom hem. Tänkte massor på barnen som har blivit dödade av psykiskt sjuka människor dom senaste åren och man vet ju aldrig...

• Mill06
    Bibob-
    Marijjasol
    - håller med dig vi vill ha tre eller kanske fyra barn, men det börjar brinna i knutarna!! Flört 
    Blir 30 om en mån... Så vi får väl se hur tätt det blir mellan dem, men det får ju inte dröja allt för länge med nr 2, om man ska hinna med!

Dessutom har både min mormor och min mamma kommit tidigt in i klimakteriet....
  • CarinaB

Ger oxå Elba vatten till smakisarna, fast nu har hon fått Vichy eftersom hon hade en släng av torsk men det är borta nu så imorgon blir det vanligt vatten igen.

Inga syskon för oss, vi är nöjda med bara ett barn.

• dyckan

någon som vet om det är ok att ge en 5 månader kyckling i smakis???

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!