• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Thinner
    Thinner & Hannes önskar hela tråden en riktigt glad påsk!
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Thinner
    Kanga1, vilket söt kort och vilket underbart motiv sen

Här är bildbevis på vårt grötexpriment som är aningen kladdigt

I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Kanga1

tack, jag har fått hennes bild photoshoppad så senare idag blir det omröstning på allas bilder... vi är 8st som fick med våra bilder . ska länka dit tråden sen så får ni hjälpa till att rösta!

• islandgirl

Glad Påsk till alla föräldrar o barn från oss

• Olle i Alingsås

GLAD PÅSK till alla från Malin och Clara.

Ska pröva med lite mjölkersättning utöver bröstmjölken ikväll så kanske hon sover bättre.

• Marijjasol

En otrolig seger för mig.. jag har fått Ottilia att sova ikväll utan att amma henne till sömns.. yihaaa. Är kanske bara jag som ammat till sömns men nu finns det alternativ som heter napp. Första gången hon velat ta den..
    Glad Påsk på er!

• Tussetösen

marijjasol: wow.. va kul för er..!!! måste va super-skönt..!!!

idag har vi varit på bvc och vaccinerat oss en andra gång.. vi vägde oss och mätte oss me.. lite besvikelse men vi e ändå stolta..
    7865 gr och är 68,5 cm...
    sprutan märkte han inte alls av, han satt å pillade på måttbandet som va sååå intressant.. men däremot så har han varit rätt gnällig och inte velat vara själv alls... men dock så somnade han direkt när jag la han i sängen där uppe...
    vi kollade på hans eksem idag me, dom blir bara
    värre å värre... vet inte alls vad det kan vara för... stooor suck...

har vi fler allergiker här..?

• CarinaB

Har en tjej med böjveckseksem och en hel del plitor som verkar vara allergi... Ska kolla med BVC igen om en vecka men vi har mycket allergi och eksem i släkten

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!