• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheCoopers

mexisis :

Bra smak naturligtvis !

Tuggar era bebisar på allt och alla ?? Min dotter tuggar / biter och pratar högt samtidigt Skrattande
    Gör också en massa pruttljud med munnen och stora bubblor av sitt saliv ... hahha vilka talanger hon har vår dotter ...

Mark Levengood 4 President
  • Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-09 22:50:37 följande:
    mexisis : Bra smak naturligtvis ! Tuggar era bebisar på allt och alla ?? Min dotter tuggar / biter och pratar högt samtidigt Gör också en massa pruttljud med munnen och stora bubblor av sitt saliv ... hahha vilka talanger hon har vår dotter ... Mark Levengood 4 President
    Haha Ja Hon stoppar allt i munnen... mina systerbarns fingrar usch! Jag e en riktig tjatig moster som tjatar om att de måste tvätta händerna eftersom Celine inte ska få massa bakterier...hihi
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-09 22:50:37 följande:
    mexisis : Bra smak naturligtvis ! Tuggar era bebisar på allt och alla ?? Min dotter tuggar / biter och pratar högt samtidigt Gör också en massa pruttljud med munnen och stora bubblor av sitt saliv ... hahha vilka talanger hon har vår dotter ... Mark Levengood 4 President
    samma här
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers
    Kanga1:

Som min tjej då ... syrrans fingrar är goda och hon biter hårt :) ... och mina fingrar eller näsan Skrattande hon liksom anfaller ...hahahha
  • Kanga1

nån som fått tänder än?!  tror det är på g här, men å andra sidan kan det ju klia fram o tillbaka hur länge som helst innan det händer nåt

• Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-09 23:02:27 följande:
    Kanga1:Som min tjej då ... syrrans fingrar är goda och hon biter hårt :) ... och mina fingrar eller näsan  hon liksom anfaller ...hahahha Mark Levengood 4 President
    exakt! haha
  • TheCoopers

Kanga1 :

Inga tänder här inte ...men tror precis som du att de är på väg ... hon dregglar som en galning och har haft lite diaree ...men man vet ju aldrig det kan ju ta länge innan de spricker fram .

• Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-09 23:05:41 följande:
    Kanga1 :Inga tänder här inte ...men tror precis som du att de är på väg ... hon dregglar som en galning och har haft lite diaree ...men man vet ju aldrig det kan ju ta länge innan de spricker fram . Mark Levengood 4 President
    Det är det värsta juh.. men å andra sidan får det gärna ta ett tag innan damen får tänder eftersom jag ammar o vill gärna göra det ett tag till
  • TheCoopers

Kanga1:

Jo men då kan det ju få vänta lite :) för det kan ju göra riktigt ont !Skrattande Min mamma ammade min syster i 8månader och hon bet mamma ganska rejält ibland ;) så hårt en gång att mamma har ett litet ärr Skrattande

• Kanga1
    FamiljenCooper
    Oj då!!Skrikandes Fy tusan vad ont det måste gjort!Hoppas Celines tänder väntar ett tag.. Nej nu ska jag försöka sova lite tidigt idag,ska på klädparty Penga munimorgon10,30.. Så godnatt på er och sov så sött.
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!