• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Mirremama

Hej, hoppar in här, jag har en son Som heter Albin, han är född 7.11.06, på bf+11

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Angelseye

Visst de är praktiskt när man alltid har maten med sej, men bättre en glad mamma o ett glatt barn, än en lessen mamma o ett lesset barn juh :)

Så ja är jätte nöjd me o ge ersättning, oj vilken mysig tjej ja fick.

Hur lägger man in en bild så ni andra ser, alltså här i tråden?

• NochA

Hejsan! Jag tänkte oxå hoppas in här om det är okej.
    Min dotter, Nova är född 5/11-06

• TheSunset
    Angelseye skrev 2007-02-22 19:17:37 följande:
    Visst de är praktiskt när man alltid har maten med sej, men bättre en glad mamma o ett glatt barn, än en lessen mamma o ett lesset barn juh :)Så ja är jätte nöjd me o ge ersättning, oj vilken mysig tjej ja fick.Hur lägger man in en bild så ni andra ser, alltså här i tråden?
    Är du plusmedlem?
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • Preggi

Vi har inte tygblöjor men inte heller problem med läckande blöjor.

Jag undrar med hur man får in en bild på underverket i tråden. Jag är plusmedlem...

• Angelseye

Nä ja är inte plusmedlem, man måste alltså vara de. Okej. Tack

• TheSunset
    Preggi skrev 2007-02-22 19:28:23 följande:
    Vi har inte tygblöjor men inte heller problem med läckande blöjor. Jag undrar med hur man får in en bild på underverket i tråden. Jag är plusmedlem...
    Kopiera den bilden du vill ha och klistra in... vill du ha en liten bild kopierar du den när den liten om du vill ha en stor kopierar du den när den e stor..
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • Preggi

Tack!

Då ska jag försöka få in en bild på vår lilla tjockis

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!