Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Men din stackare Tess. Förstår att du blir lite nojig, men det är säkert ingen fara för bebis. Men för DIG är det ju skitjobbigt.
    Kan du inte ringa din BM och höra vad hon säger ? Nått måste man ju kunna göra tycker man.

Har kollat upp Greys nu. Tack ändå.

*** med bebis i magen, v 33***
  • Emmajohanna

Noterar din födelsedag Tess så jag hoppas jag kommer ihåg att gratta

• Emmajohanna

Skit att dom också hade stängt nu.
    Önskar jag kunde komma med något bra tips, men jag har ingen aning.. Vila och drick mycket vatten är det enda jag tänker på.

• Emmajohanna

Hej Lepa.

Ja, visst kan man bli lite sne att hon kan välja bägge nu.... Men jag tycker att hon ska satsa på veterinären. Han är helt klart mycket fräschare än McDreamy och han känns mer pålitlig... Vem tycker du ?

Härligt med vattengympa. Min gravsim är ju slut nu, så jag får bada hemma i badkaret istället...Som en stor flodhäst, men ändå.

• Emmajohanna

Och jag är sist....

Hur är det med er idag ?
    Med huvudvärken Tess ?
    Otrevlig människa du fick pratat med igår. Jösses. Hoppas du kan få pratat med din BM idag när du ändå ska dit. Och hoppas att föräldragruppen är bra.

Bilar har ni pratat om ser jag med. Vi köpte en liten skrutt till Mikael i vintras. Så jag får ha "finbilen" Måste ju ha en bra bil när bebis ska åka med.

Ja herregud vilket underbart väder det är idag ! Som du säger Mandel så längtar man ju ännu mera efter bebis närsolen skiner och det verkligen känns som om att det närmar sig med stormsteg.

• Emmajohanna

Idag ska det firas !!!!
                                          50 dagar kvar till BF !!!!
                                                       Skrattande Skrattande

• Emmajohanna

42 dagar är ju INGENTING !
    Nu är vi snart där !!!!! wwwwwiiiiiieeeeeeeeee.

Vårkänslor idag ! tralallalallallalala.

Vad händer idag för kul ?

• Emmajohanna

Men tänk om vi får i v 38. Det är ju bara runt hörnet.
    Jag har ju lagt in beställning om v 38 så jag har eg. bara ca 30 dagar kvar.

Vad duktigt du är Lepa. Man ser ju skiten på fönstren nu när solen skiner. Tur att jag är på jobbet.

• Emmajohanna

Lepa : Njae, vet faktiskt inte om jag är så öm. Ibland, men inte så att jag tänker på det varje dag. Mer öm i sjävla ljumskarna.
    Har för mig att det är vanligt att man känner ett tryck mellan benen när det närmar sig BF.
    Gör det ont ?

• Emmajohanna

Hoppas att kursen blir bra Tess. Och att du får något bra tips av din bm ang. huvudvärken.

Ha en härlig helg tjejer !
    KRAM

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3