Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Bra jobbat Tess !

Måste bara få lite medkänsla... Var iväg på ett ärende nu och svängde in på MQ en snabbis. Hittade just DEN vårjackan och köpte den !
    Inte går den att knäppa, magen var liksom i vägen... Men den var så snygg och satt så bra. Den kommer säkert att sitta ännu bättre sen när magen är mindre...
    Inte ska väl jag ha dåligt samvete över det ???? *hundögon*

Dagsför hemgång snart, ska köpa nya blommor till köket istället för till altanen. Alltid något.

Ha en mysig kväll tjejor.

kramis

*** med bebis i magen, v 34***
  • Emmajohanna
     God morgon !

Japp, här skiner också solen som aldrig förr. Man blir glad !!!

Tack för stödet Tess. Fick godkänt av sambon igår med så jackan ska intelämnas tillbaka och nu kan jag känna mig nöjd med mitt inköp.
    Hoppas du blir nöjd med din klänning sen.

Jag kissar 1 gång / natt nu och tycker det är skitjobbigt så jag förstår att ni som ska upp och kissa massa gånger blir irriterade. Men tänk vad förberedda ni är sen då när bebis vaknar varje natt....
  • Emmajohanna

Jag längtar också som en tok efter att få tillbaks min gamla kropp nu. Visst...jag älskar magen, men oj så skönt det ska bli när bebis kommit och man kan börja röra på sig och förhoppningsvis gå ner alla extrakilon.
    Det ska promeneras och motioneras som aldrig förr.

Jag var på ett Me & I party igår. Någon som varit på det ? 
    Massa kläder till barn, rätt så söta grejer, men dyrt som det alltid är på såna partyn.
    Köpte dock en filt och en liten body. Söta.  

• Emmajohanna

Jag hoppas verkligen att det onda försvinner sen när bebis tittat ut. En liten tröst är ju att det inte är så lång tid kvar nu.
    Hur funkar det med akupunktur ? Ska man sätta nålar där smärtan kommer ifrån ? Är inte så insatt i det.

Idag = jobb till 16. Sen vet jag inte. Har inga planer faktiskt. Kanske en sväng till Ikea ?

• Emmajohanna

Men ring dom Mandel !!! Annars gör jag det. Och då j***ar.
    V 12 är ju snart slut så visst skulle vagnen komma då ????

Njae, inget speciellet ska handlas på Ikea. Ska iofs köpa skötbord där, men vet inte om jag gör det idag. Beror på viktet på paketet.

Morr Tess.
    hihihi, kul med tvätt av bebiskläder.
    Ja,ta en liten omväg sen så slipper du backen. Ni får ta det vackert med era ryggar.

Har ni tänkt mycket på förlossningen förresten ? Ställning etc ?
    Jag vill ha lustgas och Eda. Sen vill jag nog helst föda på knä, att jag lutar mig mot sängryggen..Tyngdlagen... Men det är ju inget man eg. vet nu.. Men jag har en vision iaf.

• Emmajohanna

God morgon vänner !

Frukosten är intagen och jobbet väntar....
    Jadå, här har det sovits gott. Kissat 1 gång. Går nästan i sömnen till toaletten...

Grattis till 50-dags dagen Tess ! Det finns alltid något att fira.. Hur ska du fira idag ?
    Gick det bra med bebis-tvätten igår ?

• Emmajohanna

M köpte med sig glass igår, men den var gammal så jag fick slänga den. Snacka om att bli lurad..... Dum affär som säljer gamla glassar. *morr*

• Emmajohanna

Meeeen vad kul att ni fått hem vagn och säng Mandel ! Grattis till dig med.
    Det är ju detta du väntat på !!!!! Kör nu inte sönder parketten hemma.

Ska till Bm idag, ska bli spännande och se om magen växt och så ska jag berätta om mina sovande fingrar. Hoppas hon kan säga vad jag ska göra. Kan ju inte skriva på tangentbordet utan att det gör ont...

Sen så ringde revisorn förrut, därav mitt försvinnande , och det är lite saker som måste ändras och fixas till inför bokslutet. Efter vi lagt på så blev jag nervös, vet ju inte hur jag ska leta efter problemet och var jag ska börja. Borde ju frågat det men kände mig så dum då.. Borde nog ringa dit och fråga hur jag ska göra...

Hoppas du får vilat lite Mandel.

• Emmajohanna

Låter struligt med FK Lepa. Hoppas det löser sig, för man vill ju inte få problem med "dom där". Verkar underligt att dom inte pratar med varandra där, "en annan avdelning" ja ja....
    Åh vad gott det låter med glass Tess ! Klart du ska unna dig det.
    Ska nog köpa och äta det ikväll jag med. Färsk glass då.

Mitt besök hos BM gick fint.
    Alla prover var bra, min vanliga BM var ledig så jag fick en annan och när hon mätte magen så blev SF 34 !!! Hon sa att det kan bli så stor skillnad när det är två olika BM som mäter. Vi får väl se om 2 veckor vad SF-måttet är då.
    Och en rolig grej : Bebis ligger fixerad !!!!!! Spralligt. Hjärtljud var 140.

Hoppas du får sova gott inatt Mandel ! Det är ju skitjobbigt att gå och vara trött men inte kan sova.Greja du lite med säng och vagn så ska du se att tiden rinner iväg.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3