Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

God morgon !

Ja du är ikapp nu Lepa.
    Jösses, 6 gånger !!!! Det var inte illa. Där ligger man i lä.

Ditt bak lät inte alls fel, släng hit lite bullar sen när du är klar. Och muffins.
    Idag skiner solen här med och vårkänslorna är tillbaka. Får se hur länge det varar dock.

Fixade också lite med bebiskläderna igår och det är fortfarande mysko att det är VÅRA kläder, inte någon present till nån annan eller så.

*** med bebis i magen, v 34***
  • Emmajohanna

Inte ska du föda än Mandel.
    Skönt att sammandragningarna gick över såpass fort när du väl lagt dig i badet, det ska ju hjälpa mot förvärkar har jag hört.
    Nu får du ta det riktigt lungt framöver så du inte åker in och behöver föda.

Ska du ringa om vagnen idag ?

• Emmajohanna
    Ser dig framför mig när du ligger där med sammandragingarna och tänker på att vagnen inte kommit.  

• Emmajohanna

Morrn Tess.
    Ska du också baka idag ? Vad sugen jag blir på hembakade bullar nu... Några veckor kvare, sen ska det bannemig bakas hemma hos mig med.

Vill också ut och promenera i det fina vädret... *avis*

• Emmajohanna

Jobbar exakt 13 ½ dag till, sen så går jag ner och jobbar endast förmiddagar, 8-12. Längtar så jag döööööör.

Hur har det gått med dina projekt hemma förresten Mandel ?
    Virkning, syning etc ?

• Emmajohanna

Släng då hit lite bullar sen Lepa... Och tess.

Håll ut tjejer, förhoppningsvis så får ni era vagnar senast om ett par veckor. Då kan ni ut och klida runt och provköra.
    haha, jag är lugn, har ju min hemma.

Mitt första projekt blir nog att köpa nya blommor till altanen och blomlådan.
    Var så sugen på det i helgen, men det var ju tur att jag inte gjorde det.
    Sen är det Ullared den 13:e och så ska det bakas, tvättas kläder, städas, tvättas fönster, lagas matlådor... En del att göra mao. Tror ni jag hinner ? 

Skoj om man kunde lära sig att virka sticka eller liknande. Har inget tålamod till att ens försäka lära mig.. Du är duktig du Mandel och jag är impad över att du är så händig.

• Emmajohanna

Är inte heller så bra på bullbak, men mitt tips är att inte snåla med smöret, sockret och kanelen. Dom blir lätt torra annars.

Värst vad snö ni har fått Tess. Hoppas det var sista lasset så våren kommer nu istället. Vädret på Tv:n kan man aldrig lita på. Dom kan ju ha fel bara dagen innan.

• Emmajohanna

Hoppas att bullarna blev goda Tess !

Är det nån mer än jag som blir helt däckad efter lunchen ?
    Magen blir helt stenhård och kroppen vill bara lägga sig ner och sova.

Och nu när vi gick till matstället så kändes det som om bebis åkte ner ett hack i bäckenet.
    Kan det stämma ? Eller inbillar jag mig ?

• Emmajohanna

maila hit några då Lepa ! Snääääääälla.

Njae, inga stickningar vad jag kan känna... Lite mer i ljumskarna och svag mensvärk.
    Säkert inget, men man blir ju nyfiken.

• Emmajohanna

ja j-ar vad platta dom blev... Men smarriga ändå...

Om bebis ligger i säte nu så försöker dom vända va ? Min låg iofs nedåt sist så...
    Hur har era legat om nu bm har känt ?  

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3