Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Morrn morrn.

Vad kul att du ska till BM idag Mandel ! Glöm inte att berätta ALLT när du är tillbaka.

Fy fy att det snöar hos er. Det är ju inte det man vill ha nu. Vi har ösregn med lite hagel emellanåt. Hade hoppats på vår nu ju, men det verkar inte ens vara i närheten.

Helgen var bra. Fick söndagsmiddag hos mina föräldrar igår vilket alltid är gott och skönt. Slippa laga mat eller alt. köpa pizza.

*** med bebis i magen, v 34***
  • Emmajohanna

mums. Lät smaskens med fläskfile. Räcka ut tungan God lunch idag då.

Nä, våren verkar vänta på sig. Men i april borde den ju vara här och det är ju DÅ som vi ska njuta och sen även gå ut och gå med våra bebisar och fina vagnar.

När ska du till BM ? 
    Och vad trist med vagnen förresten. Ring och trackassera dom så kanske vagnen dyker upp fortare än fortast.

Var förresten på 30-års fest i lördags, läs gärna min blogg och säg om ni känner igen det ?

• Emmajohanna

God morgon Tess.

Vad skönt att helgen blev bra trots den trist starten. Och vilken avslutning !!
    Tur att vi kan spy galla här med varandra.

Vi var ju på 30-årsfest i lördags och när vi kom hem så ville M ha sex. Händer ju typ ALDRIG nu sen man blev gravid.
    Men han var ju full och luktade äckel. Så det blev inget.

• Emmajohanna
    Jag kommer till och med ihåg DATUMET när vi hade sex senast.. Det ni !!! 
    Då är det inte ofta...

Glöm inte att rapportera sen efter BM Mandel.
    Du ska väl också dit i veckan Tess ?
  • Emmajohanna

Vad gött att du har en liten bebis där inne Mandel. Lätt att föda ut.

Man måste ju gå på sin känsla och då är det säkert en pojk där inne.  
    hihi, snart får vi ju faktiskt reda på vad det är för en liten som bott där inne i våra magar så länge.

Jösses, ligger efter i "sex-ligan" Får nog kasta mig på honom ikväll, varsig han vill eller ej.  

• Emmajohanna

Så sött att du kallar eran bebis för kotten.
    En kollega till M har en liten hund som heter Kotten. Ursöt !

• Emmajohanna

Klart ni får en söt liten kotte.
    Annars får du sätta dig och sy burkan illa kvickt.

• Emmajohanna

Ja, ibland känns det långt kvar, men tänk ändå.....6-7 veckor är ju eg, ingenting jämfört med vad vi redan avklarat.

• Emmajohanna

Ja jösses, hur ska det gå ????
    Nu har man ju bara sig själv att tänka på och ta hand om.... Sen ska man ta hand om en liten liten människa... Lite läskigt men oj så mysigt det ska bli !

Har du hämtat hem vagnen från din mamma än Tess ? Den stod väl där om jag inte minns helt fel....

• Emmajohanna

Läskig dröm Lepa. Och när man sen också vaknar och tror att det är sant. Usch...

Strax hemgång. Hoppas ni alla gå en mysig kväll.
    kram kram

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3