Vi som plussade v34 version 3
Jag går på hel FP från och med 1 maj.
Nu har jag ju lön april ut, mina halvdagar tar jag ut som semester.
Ni då ?
Jag går på hel FP från och med 1 maj.
Nu har jag ju lön april ut, mina halvdagar tar jag ut som semester.
Ni då ?
Morrn morrn !
Ja, du är först idag Lepa.
Här regnar det också, men dom säger ju att det ska bli bättre i em så vi hoppas på det.
Hoppas att handen blir bättre om du får skenor. Synd att du fick vänta ända tills på måndag dock.. Man vill ju liksom ha det fixat på en gång...
Hade du kalas igår ? Vem fyllde ? Du ?
Känner igen det där med mensvärken förresten. Den sitter i 10-15 minuter sen så försvinner det bara... Dessa förberedelser.....
Vad roligt att du hittade så bra saker på blocket Tess.
900 för allt det låter ju kalasbra.
Och kakan blir nog bra ska du se.... Vad sugen jag blev på choklad nu då !!!
Kl. 08,30.
Får passa på att säga GRATTIS till ensiffrigt idag Mandel !!!!
Jösses....
Idag ska vi på tillväxt-UL. Är lite pirrig faktiskt... Men på ett bra sätt... ![]()
Morrn Tess !
Usch då...snöblandat låter inget vidare... Hoppas det försvinner fort...
Hur är det med fogarna idag förresten ? Skit att dom jävlas nu igen.
Vi ska dit 13.30. Har fått för mig att dom kommer sätta igång mig idag.... Men det är väl bara önsketänkande... ![]()
Du få be att sambon masserar dig lite, det kanske inte hjälper så mycket ändå ? Men det är ju alltid lite skönt med massage.
Hade du inte TENS hemma ?
Näää, ingen spec. anledning...
Mest en känsla bara....
Men jag lovar att rapportera så snart jag är hemma igen... För det lär väl bli så ändå.
Vad händer idag annars ? Vila hoppas jag. ![]()
Men Lepa... Ska du föda redan ?
Ingen som slemmisen gått på än ? Jag väntar med spänning.
Skit att du inte kan använda TENS Tess. Då får du allt be sambon om massage när han kommer hem sen... Det är du värd.
Vart är Mandel idag tro ??? Sömntuta... ![]()
Skit också...Internet hemma strulade förrut... Men nu så....
Så var jag hemma efter UL.
Alltså ingen igångsättning.
Allt såg bra ut, fast bebis var lite liten... Viktuppskattning var 2750.
Hon mätte huvudet som var precis på dagen enligt kurvan, det enda som var lite litet var magen på lilla bebben. Men inget fel på nått sätt sa hon.
Flödet i navelsträngen var bra, även fostervattnet fanns i bra mängd.
Vi fick en ny tid om en vecka, ren rutin enl. henne. Så nu får vi se bebis igen om en vecka.,
Tänk.... trots att man ser på skärmen att där är en människa så fattar man ändå inte.. Iaf inte vi.
Tråkigt med bilen Tess.... Vet precis hur det är när bilen krånglar.. Det är det sista man vill nu. Hoppas att det bara är bensinen som är slut. Det är ju så trist att behöva laga bilen nu, inget man vill lägga pengar på direkt.
Själv ska jag lämna in bilen på måndag, efter den där krocken förra veckan. Så jag hoppas att bebis inte kommer då... Fast vi har ju iofs M:s lilla skruttbil...
Jösses vad tidigt du vaknade Mandel. Kanske ligger du och tar en siesta nu ? ![]()
Ang, skatten...... Bra idé !!!!
Jag vill ju inte heller att dom drar för lite... ringer man bara och säger till då ?
Hellre får lite mindre än att få betala tillbaks sen.,.....
Lepa :
Miami Ink.... har sett det några gånger nu och jösses vilken dålig serie...
Men ändå så kunde jag inte sluta titta.... Man blir fast... ![]()
Det gick inte att se hela bebis på en gång... Man fick se huvudet för sig, kroppen för sig och benen för sig...
Och inte såg vi någon snopp inte.....
Inte för att vi kollade....
bebis låg och öppnade och stängde munnen hela tiden, man såg det jätte tydligt.
Ha en härlig kväll Mandel, i snön !!!!!
![]()
Och ni andra med såklart...
hej svejs.,
Morrn !
Värst vad ni varit flitiga med skrivandet idag.
Hoppas ni får dagen att gå, förstår att det kan bli lite segt att gå hemma såpass länge. Även fast man vill göra en massa så gå det ju liksom inte nu... Kroppen är TUNG och pengarna tryter.....
Hoppas du får köpt grejerna idag då Tess. Så är ni ju helt redo sen.
Ska ringa FK ang. skatten. Tack för tipset.
Vad ska ni göra i helgen då ? Nått skoj ?
Ikväll blir det lugnt hemma hos oss. Imorgon är det städdag på gården hemma, men jag ska då inte göra nått tungt. Ska fika och prata skit med dom andra mammorna...( som aldrig gör nått annat ändå
)