Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

mammab: Vilken årsmodell har din pappa? Är det en kombi? Vi har nämligen en mondeo-03 och den är ju som ett mindre slott för fan. SKITSTOOOOOOR!!!

• Theresa1

Hej på er. Jag har jobbat som en dåre och inte orkat varken läsa eller skriva... Nu ligger jag ca 130 sidor back och jag vet inte om jag pallar läsa allt... Ska kolla ett par sidor bak tänkte jag

Mjukis: Det var fan det dummaste jag hört på länge... Hur motiverar de att änglaföräldrar inte är välkommna??

• Theresa1

Vallmar: 17 dagar i sträck Kan ju knappast vara nyttigt... Men nu är jag ledig 2 dar jobbar 2 ledig en sen är det rätt lungt hoppas jag. Alla har ju varit sjuka så vi som inte har varit det har fått slita.

• Theresa1

Mjukis Fan vilka idioter! Gud så "snålt" och egoistiskt att inte vilja veta att det ibland inte går vägen och inte vilja ha med änglaföräldrar, är inte FL ett öppet forum där alla får delta eller?

• Theresa1

littlebaby: Åhhh vad roligt att ha sett lilltjejen! Grattis föresten. Ser ut att vara en riktig sötnos

missheaven: jätteintressant det du skrev från föreläsningen!!

jonali: Haha, är det inte bara för att du är i den situationen du är som du är så förb. sexsugen..?

mama77: kul med en tjej efter killar

mjukis: ajajajaj för foglossning!!! Jag tänkte bara tillägga, men det vet du redan tror jag att vi tycker att du är jättevärdefull i tråden. Tänk OM något liknande skulle hända oss eller någon vi känner, du vet man att man inte är ensam... Vi är glada att vi har dig

• Theresa1

hej, är det bara jag som är bottenlös när det gäller att äta? Blir ju fan aldrig mätt!!!

Leverpastejsmackor är mitt allt just nu

• Theresa1

Hej, det var år o dar sen jag skrev här läser dock varje dag (inte alla inlägg kanske men nästan)

Jag ha ett bärsele som vi typ aldrig använde till Max, funderar på att testa sjal nu o varva med selet... Vilken själ är bäst på sommaren till en nyfödd om man är heeeelt grön med sjalar?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3