BF Juli-07 Nr3
Nä vet ni, nu är jag så fet att mina hipster boxer har blivit som string... De dras ut o hamnar på helt nya ställen på röven
Nä vet ni, nu är jag så fet att mina hipster boxer har blivit som string... De dras ut o hamnar på helt nya ställen på röven
Det är så skönt att se att andras "småproblem" är jätteproblem med... Jag skiter i krig o svält, det fanns inte det brödet jag ville ha i affären
zelda grattis!
vicky: skönt att det var bra... det bådar ju gott för framtiden
Halvblod: Ja men visst är det helt sjukt vad rörd man blir... Jag tittade på miami inc igår, då var det en man som fick sin dotter in tattuerad o jag grinade så jag hulkade (hon drunnknade 3 år gammal).Tattueringen blev så sjukt jävla bra. Mitt stackars barn tittade på mig så jag trodde ögonen skulle ploppa ur. Sen frågade han "Mamma ont?" "Mamma lessen?" Ropade på sin far o sa "mamma kommer tårar, hjälpa!!!" Vad säger man? Öhhh nä mamma tittar på tv... Jag försökte förklara varför det kom tårar. Sen var jag tvungen att tvångskela med max som inte var det minsa intresserad för han splade jätteviktig fotbollsmatch i vardagsrummet. Han vann btw med 8-9 sa han.
*Hämtar plastad froté o lägger mig o glor på 3:an*
Min taragona är borta o Marcus undrade m jag hade lite att göra när jag ringde honom på jobbet o frågade om han visste var den var...
-Näää jag är graviiiiiiiiiiiiiiiiid... sa jag.
Önska mig lycka till nu tjejer Jag ska till bM o kolla om bebben vänt sig... Jag är psykosrädd för att barnet ska fixsera sig i säte, vill inte föba bakofram o vägrar bli snittad. Eller vägrar kan man ju inte göra men ni fattar va?
kan man bli igångsatt v37 eller är det from 38 de gör sånt? Tänkte att man kanske kan föda i v37 i säte, att det är lättare...
tack Mammab.
Jag jick precis förbi hallspegeln o upptäckte att jag är ENORM!!! Vem/Vilka är med o peppar varran för en massiv (sund) viktminskning när detta är över??
Jag SKA ner till 55-60 igen... Så är det bara! Sen kan det få ta ett tag det gör inget bara det går åt rätt håll
anki: Vi vill inte ha någon skena heller!!!
Hur länge hade dina det? Fick de det av att födas i säte? Hade det inte blivit så om du snittats?
humlan: ska det vara nödvändigt?? Alla ser ju olika ut i kroppen o vad man väger är eg oviktigt, min syrra o jag vägde nästan lika mycket ett tag o det såg ut att skilja ca 5-10 kg iaf för att vi är å olika byggda... Jag ser bra mycket fetare ut än många andra söm väger lika mycket för att jag inte är byggd som dem. Mitt mål på 55-60 till mina 164 är ok för mig, men någon annan kanske ser lika ut vid 50 eller 65... Häng inte upp dig på det...
Zelda: Jag har sorterat max bebiskläder ca 10 ggr i olika högar... Olika teman varje gång Sist var det vilka kläder som passar både tjej o kille... Marcus tycker att jag kan sortera de 5 svarta sopsäckar som ligger inkastade i förådet med mina egna kläder istället... Men det är ju inte nå mysigt så det vill jag inte.
Mjukis: Jag tänkte också skriva in mig på VV så vi kan ju peppa varran. Det kommer att gå bra
Max tappade en balong så den drog upp i himlen (dock ej på Isabelels födelsedag) men när han blev lite ledsen så sa jag att Isabelle kunde få den för hon är en bebis stjärna o hon har fyllt år. "Ha kalas?" frågade max. Ja hennes mamma o pappa hade ett kalas sa jag, och isabelle hade ett eget kalas med sina ängla kompisar i himlen sa jag o tänkte att det inte fastnade så där jätte mycket...
Sen var det en annan unge som tappade sin ballong vid Mc Donalds i torsdags, Då sa max: Mamma, gör inget, ibabel få den. Fan va smarta de är!!! det var ett par dar emellan