Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

men jag har hört om tjejer där vattnet gått som inte behövt åka in på ett bra tag för att det bildas nytt hela tiden, har för mig att man kan gå hemma i iag 2 dar efter att vattnet gått...

Jag menar fostervattnet

• Theresa1

Nä jag bara undrar... När jag kissade så kändes det inte att jag kissade för det bara rann... Det var inte vattnet men jag var bara tvungen att höra efter om utifall att

• Theresa1

mammab: Finns det gulliga expediter på HM västerås?? Jag vet bara en o hon är ingen tant

• Theresa1

sol: Du har säkert berättat 1000 ggr redan men jag har missat det Varför ska du bli igångsatt? Förra gången var det pga vikten va?

• Theresa1

Sol: Förtsätter fråga
    Har de andra förslossningarna varit asjobbiga eftersom du blivit rädd?

Madelene: Jag mjällar i ansiktet... bratade med en bekant som är hudterapeut, hon sa att jag skulle peela (heller hur det stavas) och sen smörja med fet ansiktscreme... Det hjälpte ju inte sett skiiiiiit för så har jag gjort sen jag blev med barn typ...

Nu ska jag till min BM o leka nåldyna, ska få första akupunkturen idag

• Theresa1

Nissan: Ring kvinnojouren på din ort De hjälper dig garanterat.

Ang bristningar...
    Jag hade några på baksidan av låren när jag blev med Max och fick några fler på låren o höfterna, men annars var det lungt. Sen började jag amma RITCHHHHHH sa det i Theresas tuttar o de blev randiga.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3