Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

Jag tittade lite på treans talk show... Men Montell Wiliams... Nu grinar jag så jag snart får vätskebrist... Det var om en mamma som hade fått ngt anfall och ungarna hjälpte hene, bara 4 år gamla, sen samlade de in 1000 dollar till MS föreningen. RÖRANDE. Jag är en sucker för duktiga barn och hjältedjur. när jag väntade Max kollade jag alltid på "jail dogs" som gick på animal planet... Grinade varje gång haha

• Theresa1

Norrbagge: Ledsen att jag tjatar så förbannat om min vagn men såg du länken jag skickat på en exakt likadan?

• Theresa1

Det är en 05:a Folk tar allt från 4000-2000 för dem... det enda felet på våran vagn är att en plastplupp har lossnat, annars ser den helt ny ut, förutom att det syns på hjulen att den körts... Liggdelen är knappt använd...

• Theresa1

Detta var det jag skrev 1000 sidor bakåt fast det var bara igår em haha

Norrbagge: Det är inte denna men en exakt likadan, liften är samma som vagnen (svart på bilden), jag tycker deras pris var alldeles för lågt! jag har fått höra att man kan ta iaf 3500 eller lite mer för våran... Den kostade rätt mycket med alla tillbehör som ny.
    Våran vagn är ju använd men i superfint skick. Skötväskan ser lite sliten ut på sina ställen så den tänkte jag skicka med jävligt billigt...

www.blocket.se/vi/11935400.htm

• Theresa1

omeh Den fanns ju igår haha, så är det väl med blocket antar jag... Ja jag lägger mig högt först, det är ju ingen brådska att bli av med den.

Vi tänkte köpa en babytravel jogger eftersom vi köpt en sån syskonvagn... Vi behöver inte emmljungan och hela uppsättningen grejer. Smidigere att ha lika vagnar och flytta tillbehören mellan... Dessutom MÅSTE jag ha en ny skötväska eftersom den vi har till emmaljungan nte matchar vagen vi köpt perfekt *töntig*

• Theresa1

Hej alla

Känns lite dumt att komma o pocka på er uppmärksamhet för en skitsak nu när så många har det jobbigt...

Kom precis från BM o min bebis sitter i magen, den har förmodligen försökt vända sig ett tag nu för den har varit helt vild i magen. Men jag är ju så kort så det finns inte utrymme nog. Nu till det träliga... Jag vet inte om jag ska hoppas på att den vänder sig så jag får föda vaginalt som jag vill eller om jag ska ställa in mig på snitt så det inte kommer som en chock sen... Jag vill inte få veta i v 37 att jag ska få barn nästa vecka...

Jag vill ju såååå gärna föda igen.

• Theresa1

mama: Jag ska göra några tappra försök själv genom att stå på alla 4 för att lämna mer plats för stackaren... Det blir ul i v37 om inget hänt. Så får vi se efter det. Grejen är ju att jag inte är speciellt lång i magredionen så jag är orolig att det är försent att vända i 37... Alltså det viktigaste är ju att bebisen mår bra, det är ju bara en egogrej att jag vill föda. Jag gillade det, det var min grej haha. Fan vad jag kommer ångra att jag tänkt så när jag väl ligger där i sängen och har svinont

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3