Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

mammab: Jag öppnade mig 7 cm utan att egentligen fatta vad som hände Det molade lite men var inte alls någon fara tyckte jag. *trööööög* Fick en chock på förlossningen att det var så långt gånget.

• Theresa1

Alltså, jag ska bara förtydliga att jag kännde visst att det var ngt men jag fattade inte att det var värkar för det gjorde inte vansinnigt ont som alla sa att det skulle göra. Så jag kommer förmodligen inte att gå hemma nu o sen kommer det ett plopp och en unge jag låg i soffan hela netten innan vi åkte in till FL och hade molvärk med jämna mellanrum. Men det var verkligen överkomligt

• Theresa1

har laggt in nya bilder. Hm... vad hände med kroppen... jag har celuliter på ARMARNAAAAA, det kan man väl för fan inte ha?? Rumpan ska vi inte prata om, jag döööör

Min jobbarkompis är personlig tränare, gissa om hon har mycket att göra i höst muhahahahaaa

• Theresa1

pssssst: Jag bjuder på jordgubbar för alla stackars ensamma blivande mammor här ikväll

• Theresa1

Pussel; Spelar det någon roll om de sitter o pratar skit om dig i fikarummet? Du är lugn o vet att din bebbe mår bra. Tänk om det händer ngt för att du inte ville vara till besvär.
    För min del kan jag gärna vara den jobbigaste människa de haft o göra med någonsin så länge mitt barn mår bra... Jag tänker fanemej inte riskera något

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3