Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Jag fick brev från FK idag, jag har blivit beviljad hel hp 9 maj - 25 juli.

Jag kommer precis tillbaka från BM, har fått lite nålar i röven igen... Tydligen så svarar jag otroligt bra på behandlingen. Nu har jag så ont så jag vill dö men jag vet att imorgon och ett par dagar framöver så mår jag helt ok.

• Theresa1

Tack för gratulationerna

Halvblod: Som du ser ut kommer du ju vara en helt kass morsa, det fattar väl alla Hur fan kan man tro att det sitter i utseendet?? Dinusarietänk känns det som... Jah hade dreads förut och har varit piercad i "hakan", tungan och näsan (ring under näsan) och jag höll fan på att bli galen på allas fördommar... Nu när jag kammat ut håret o tagit ut piercingarna så blir jag bemött på ett heeeeelt annat sätt, sjukt, jag är ju exakt samma människa bara det att brallorna sitter lite tajtare o jag inte har massa "skrot" i ansiktet.

• Theresa1

Ni som ska/har köpt syskonvang vad har/ska ni ge? Vi är lite oense här hemma om vad det får kosta... Jag dör hellre än kör en solblekt sulky från 89 för att den var asbillig...

• Theresa1

sol: Den var väl inte ett dugg billig va

karttu: lyckos dig som hittade en sån billig vagn

• Theresa1

Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker ut

• Theresa1

Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker ut

Sorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??

• Theresa1

Halvblod: Det låter supertjusigt. Värdparet får väl skylla sig själva om de inte ger några klädorders

• Theresa1

Vad är rimligt att sälja en Emmaljunga Cerox 05 i fintskick med rednskydd, fotsack, mjuklift (görs om till åkpåse) och skötväska för?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3