Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

natalie: Förstås... Jag glömde ju att det gör mindre ont och är mindre traumatiskt om förövaren är full... Att jag inte tänkte på det...

Hur i helvete tänker de i rätten??

• Theresa1

Ehhh är jag helt dum i huvudet??

I min grav.kalender på fl har jag 70 dagar kvar till BF... från idag till den 6 juli är det väl inte 70??

• Theresa1

Max hade aldrig kudde i sängen (han ville inte) och han har ett perfekt litet bakhuvud och han har haft det sen han föddes, Men jag vet många andra vars barn har haft jätteplatta skallar så jag vet inte riktigt om det beror på kuddens vara eller icke vara... Jag säger inte att BM hade fel!!! Jag bara undrar om det hänger på kudden?

• Theresa1

Mammab: Varför skulle du få massa skit hos fam.terap? har ni det lite svettigt just nu eller?

• Theresa1

Hörrni, jag har fått erbjudande om en UJ syskonvagn för 5500. Är det dyrt tycker ni? Vagnen från 04 o liggdelen från 05.

• Theresa1

humlan: Mmmmm det är ju just det... Men är inte UJ en förbannat bra vagn? Det kanske inte skiljer sig så mycket från babytravel? Det viktiga är ätt bebisen är mot mig och Max åker frammåt, så är det ju på Easy Walker, UJ och Babytravel. Finns säkert fler

• Theresa1

l2k: De flesta verkar ligga på 7000 ibland tom utan liggdel, så det verkar vara ett hyffsat pris

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3