Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

BF Juli-07 Nr3

Vallmar: Jag har jobbat nästan heltid som personlig assistent och det tar fan knäcken på min stackars kropp så orken hr inte räckt... Sen har det kännts så ego o bara komma in ibland med egna grejjer o inte komentera alla andras så jag ha inte skrivit. Men ni ska inte tro att jag glömt er, neeeej då. Jag ja se allt

Grattis till födelsedagar o giftemål!!!

Jag lider med er som har ont... Jag gick från jobbet idag med massiva helvetessmärtor i rygg o ljumskar (och en smusa som väger närmre 100 kg) Får se när jag pallar gå tillbaka. Ska till BM imorgon, vi får se vad hon säger. Det är ju knappast så att foglossningen bara släpper en dag o allt är bra resten av graviditeten

• Theresa1

mammab: usch o fy då... Ja du har väl sett att vi undrat hur du har det... Bra att din snubbe tar hand om dig. Har det hänt ngt eller var det bara en tidsfråga innan du skulle krascha. Du har ju skrivit i tråden att du inte mår bra alls.

Vi sitter ju vid datorn 24/7 i denna tråden så det finns säkert alltid ngn du skulle kunna prata med om du känner för det.

Hoppas det blir bättre snart...

Har du proff.hjälp?

Kram

• Theresa1

Jonali: Lycka till idag, det kommer nog att gå bra

Jag är hemma från jobbet idag med... nån som vet hur lång tid det tar från att man skickat in papprena om hp till att man får veta om man blivit beviljad eller inte?

Hoppas alla får en bra dag!

• Theresa1

Fan det gick iväg för fort...

Vi ska vara i sommarstugan och "jobba" lite... Mest slappa antar jag. men det ät ju altid saker som måste fixas, verandan ska fräshas upp, ny soffa ska fixas, det ska byggas en praktisk säng till Max och nya bebben (som kommer sova i våran säng eller i en spjälis till att börja med)

Ni vet... sånt "underhåll" Har man stuga har man fan inte tid att åka utomlans o lata sig haha

Prinsessan Zelda: Har ni inget tak på hur mycket barnen får vara på dagis när en förälder är hemma? här i Västerås är det 5 timmar om dagen med ryktet säger att de ska minska på det

• Theresa1

PZ: På det viset... max älskar också sitt dagis, fast i morse var han ledsen när jag gick, det gör ju så ont i hjärtat att man nästan grinar själv.

• Theresa1

Så glad att vi är gifta, då slipper man familjerätten Man kan tydligen bara bli med barn med andra om man inte är gift Fattar inte hur de tänker men men...

• Theresa1

Citerar:
    "jaa precis d e ju bra att man skriver på innan faktsikt d va ju ett fall om det nyligen som stog i aftonbladet om en tjej som dog underförlossningen o dom hade inte skrivit under papper så soc tog ungen tillsvidare å pappan fick inte träffa sitt barn =/"

Vaaaah?? Är det ett jävla skämt eller?? De kan ju vara så dumma i huvudet så man häpnar. Hoppas verkligen att det fanns fler orsaker än att det inte fanns påskrivet intyg (typ att han var kriminell eller ngt så man iaf kan förstå agerandet). Stackars pappan!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3