• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Trollie

lindisen:
    Att jobba i kiosk under turistsässong är nog utav det jobbigast man göra, man brukar känna sig som en sladdrig disktrasa när stängninsdags kommer på kvällen, men kul är det !

• annki72

Lindisen: vår kiosk är inte jätte stor,men vi har ett fik och camping oxå så det finns mkt jobb och mycket spring så i sommar kommer jag inte jobba där, bara sitta och titta på och äta glass och godis poch fika när jag är sugen Inte dumt det heller

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-10 17:49:35 följande:
    mammab; nej exakt! ja jag har oxå lidit av knölen ett tag men aldrig tagit mig tid att kolla upp den. nu när den bara blir värre tänkte jag att det va dags! Trodde det va en enkel operation med snabb läktid så man kunde få det gjort innan bebis ankomst men nej då!Nu måste jag ta in mina stackars blommor som inte riktigt gillar kylan. sommar, var är du?????
    vi har det i släkten! skit skoj, hoppas saga slipper men det ser inte ut som det..

jag försöker skuta upp op så länge som möjligt eftersom d är större risk att d återkommer om man gör det tidigt..och nått år eller två ska ja väll kunna pinas..

jag har juh på båda fötterna och man kan bara op en fot i taget så blir små jobbigt...
  • H  e  l  e  n  a

Tack little baby och zandrisen! *kramar*

Jag har också blivit extra "lipig" under graviditeten. Häromdagen hade jag köpt en klänning på Gina Tricot och ett par vita spetsleggings som jag visade upp för sambon (tänkte ha detta på examen om jag inte svällt upp otroligt mkt mer tills dess) och när jag inte fick så mycket positiv kritik som jag ville ha (han var väl trött efter jobbet) började jag störtlipa så han fick trösta mig i soffan. Man kan skratta åt det efteråt!!

Härligt att höra att det gick bra för dig, zandrisen och att din son mådde bra! Bra gjort av dig att ringa o höra läget med en bm, Annki.

Kolla in "ert" hus förut, monnie och det var ruskigt snyggt! Hoppas de andra spekulanterna inte är lika heta (rika)

Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
  • mrsbygg

salta skumbananer?? aldrig sett förut..ohh va gott! älskar vanliga skumbananer..och öven dom me choklad överdrag..sååå gott.....

• H  e  l  e  n  a
    Vad tycker ni om namnet ESKIL?!!
    Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
  • annki72

mammab: Dom är farligt goda, äter just nu så det riktigt svider i gommen

Shit vilka SD jag har just nu, blir precis yr i bollen...... bara kramperna håller sig borta.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • Emmyss

Nu måste jag slänga mig en en sväng och bara höra med er...

Är det bara min bebis som är så liten?? Har SF- mått 26, och är 29+3. Blir ju orolig ju.
    En annan sak...Har ni fått lämna urinprov för att kolla äggvita? Har inte gjort det en enda gång och tycker det är lite märkligt. Dessutom hade blodtrycket gått upp...Borde man inte kolla det då?

• Lindisen81
    Trollie skrev 2007-05-10 18:07:55 följande:
    lindisen:Att jobba i kiosk under turistsässong är nog utav det jobbigast man göra, man brukar känna sig som en sladdrig disktrasa när stängninsdags kommer på kvällen, men kul är det !
    ja jag har jobbat i en kiosk i vaxholm under sommaren, massa att göra men kul som f-n. saknar det jobbet lite!
    annki72 skrev 2007-05-10 18:09:13 följande:
    Lindisen: vår kiosk är inte jätte stor,men vi har ett fik och camping oxå så det finns mkt jobb och mycket spring så i sommar kommer jag inte jobba där, bara sitta och titta på och äta glass och godis poch fika när jag är sugen Inte dumt det heller
    mysigt, som det ska vara!
    mrsbygg skrev 2007-05-10 18:10:31 följande:
    vi har det i släkten! skit skoj, hoppas saga slipper men det ser inte ut som det..jag försöker skuta upp op så länge som möjligt eftersom d är större risk att d återkommer om man gör det tidigt..och nått år eller två ska ja väll kunna pinas..jag har juh på båda fötterna och man kan bara op en fot i taget så blir små jobbigt...
    he he, ja jag har med på båda fötterna, men den högra är mer än den vänstra (men den växer å e snart lika som höger)