• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • H  e  l  e  n  a

Ja, just ja. Grattis till den kommande förlovningen, Veronicaq! Vi är i samma läge. Hämtade ut ringarna häromveckan men väntar till den 10 juni med förlovningen eftersom det då är 6 år sedan vi först träffades!

Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
  • SannaKaarina

folksam har också gratis gravidförsäkring och deras utökade kostar 660 kr mot trygghansas 990 eller vad det var. har tecknat folksams.

grattis Veronicaq

Annki hoppas det går bra med att ringa förlossningen :( håll oss updaterade.

hoppas det går bra för beckah idag. och att zandrisen inte blir liggande på sjukhus nu :(

• veronicaq
    hej alla underbara!

äsch vi kunde inte vänta med att sätta på oss ringarna..
    så vi gick ner till ån o satte oss.. lite luriga kände vi nog oss.. så satt vi o pussades lite,tills killen sa rätt så generat med lurigt leende,
    - hihi ska vi sätta på ringarna nu?
    - jaa, svara jag med värsta smilet

vittguld ringar från schalins.. jätte fina såklart

tack för alla grattis
    v.31 i magen!
  • misan84

veroniqa: vad mysigt Inte lätt att hålla sig när man väl ha dem!! Grattis till fästmön då

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • Mammelutten
    ladyluck skrev 2007-05-09 17:42:31 följande:
    På bomstad. Är det fint där? Har hört så mycket positivt!!
    Jodå, det är ganska fint där! En lång och långgrund strand, barnvänligt
  • little baby
    SyrranH skrev 2007-05-10 15:07:51 följande:
    Ja, just ja. Grattis till den kommande förlovningen, Veronicaq! Vi är i samma läge. Hämtade ut ringarna häromveckan men väntar till den 10 juni med förlovningen eftersom det då är 6 år sedan vi först träffades!
    Jaha färdig ssk snart, förlovning och bebis på det  härligt tjejen, BRA JOBBAT
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • solstraalen

Wow, testade å ta en tablett motsvarande citodon som jag idag fick utskrivet och jösses vad mkt bättre jag känner mig, dock e ena biverkningen trötthet och det har slagit till med råge. JÖSSES vad trött jag är
    Det funkar verkligen inte att ja tar de här pillrena på dagtid, får bli då på kvällen bara inför natten.

Var ju det ja ville ha smärtstillande för, nätterna. Men läkarn tyckte ja kunde ta dom på dagarna oxå.

Men de funkar ju inte å ligga å sova med en liten tjej på dryga 1½året hemma =)

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • little baby

Hur mycket ska man egentligen tro på vad UL-ljudet säger ang. hur långt gången man är.
    Jag blev ju framflyttad en vecka, var först beräknad 4 juli sen efter UL blev det 11 juli.

Det känns som om jag är längre gången, ligger lite under högsta strecket på kurvan. Och när man läser vecka för vecka så upplever jag att jag är en vecka före hela tiden med symtom osv...tror att jag är längre gången..
    Eller vad tror ni?

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)