• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • copernicus

hej tjejer!
    har inte varit in på flera dar nu, inget speciellt som hänt?
    jag  orkar bara inte läsa igenom allt!

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • humlan1973

Zandris har vaarit inne pa forlossningen, men ar hemma med stranga order om att tillbringa tiden vertikalt.

Becka hade lite oroliga besked angaende socker, med det verkar vara lost nu.

Jag sjalv ar i ett delemma om jag ska kopa ett par limegrona foppatofflor eller inte.

Det var nog det jag kan komma ihag. Mitt minne ar som en snigels...

Nagra har forlovatsig oxa... GRATTIS foresten

• Halvblod

Har inte hunnit läsa igenom det som har skrivits igårkväll och idag...ska försöka göra det lite senare.

Fredagar jobbar jag hemifrån...har företagets telefon omkopplad till mig. Vissa fredagar är det jättelugnt och vissa är det extremt mycket. Denna fredagen är det tyvärr extremt mycket och en massa problem som dyker upp hela tiden, sjuka säljare, agra värdinnor osv... *Blääää*

Var hos läkaren på MVC igår. Fick för några veckor sedan behandling för misstänkt uvi vilket senare visade sig att det inte var. Har dock haft kvar besvären så nu ville läkaren träffa mig för en undersökning. Han hittade inget fel på mig men kände bebisens huvud när han gjorde gynundersökning så det var inte så konstigt att jag känner tryck neråt... kändes konstigt när han sa att han kunde känna bebisen...min bebis...hihihi

• zandrisen
    Halvblod, vad jobbar du med? Har för mig att du sagt det, men min gravidhjärna läcker som ett såll...

Ang bärssjal, så tänker jag investera i en begagnad sen, så får vi se om det är min grej eller inte.

Humlis, jädrans vilken kolla du har, värsta tt-reportern ju! såg du länkarna till crocskopiorna i svart högre upp?
  • zandrisen

AAaah, nu såg jag att du sett dom...Gravidhjärna var det ja...

• copernicus

Tack HUmlan!
    vilka har förlovat sej??
    zandrisen du som var så glad och skulle få vara uppe lite merLedsen

färg på foppa tofflor kan var ett nog så svårt val!

skönt att höra att det löste sej med sockret för Beckah, du verkar ha ahft fullt upp endå.

här är allt bra iaf. kunde inte sov i tisdags natt fick haslbränna så fort jag rörde mej och hade ont osv. men mitt i natten kände jag hur bebisen gled till (läskig känsla kan jag säga) och det blev bättre!
    Hon måste ha vänt sej då för nu ligger hon på min högra sida, magen ser helskum ut!
    hon har ju legat på tvären hela grav, men nu hoppas jag att hon vänt sej åt rätt håll!!

Casper- mammas bästa och Bus 070711