• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

suck..tråkig post bara min mobil räkning..

jaha bara vänta på att min mamma ska ringa då...ska skriva en inköpslista oxå måste åka handla efter ja hämtat saga på dagis..

• zandrisen

Blir TOKIG, kan inte klistra in länkar med denna skitdator (lånedatorn som bara krånglar), men iaf:
    Gå in på www.blocket.se och sök på "tofflor", där finns det något som heter Eva-clogs för 149:-, dom har svarta.
    Sen på www.trixis.se finns det bara svartaoch dom kostar också 149:-

• zandrisen

Dog alla nu eller...?
    *tittar mig förvirrat omkring*

• humlan1973

Tack Zandris! Jag har bara jatte svart att bestamma mig, men det kanske ska bli ett par grona iaf....

Fick precis ett sms fran tjejen som var med och kopte vagnen i onsdags. Hon hade fatt spy sjukan en vecka efter att hennes tjej hade det. Hur lang ar inkubationstiden igentligen. Tror ni att hon smittade i Onsdags? Ar inte sugen pa att fa spysjukan.

• FruRundberg
    zandrisen skrev 2007-05-11 12:05:14 följande:
    Dog alla nu eller...?*tittar mig förvirrat omkring*
    nä jag e här.. smygläser lite
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

Jag har ett par lila crocs Visst sticker man ut lite.. men det gör inget!  Tycker om färgen!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • humlan1973

Det gor jag med, sa jag fattar inte varfor jag ar sa nojig

• Lindisen81

mina crocks kopior från thailand är super rosa!!!! me like Räcka ut tungan

har städat nu hela morgonen! känns sååå skönt att ha det gjort, ska nu bara hänga up pen maskin tvätt som jag var tvungen att nödtvätta i maskinen i lägenheten. har stora tvättstugan först på söndag, men man kan ju inte gå utan underkläder kanske... elen blir ju så dyr när man  tvättar hemma men ganska bekvämt med bara nån maskin då och då, sedan är det ju super när bebis kommer!!

Har en bänkdiskmaskin, en sån liten... räcker inte så långt ska jag säga. längtar efter en riktig diskmaskin!

Kan någon hjälpa mig?? Hittade en sida förut med barngrejer, alla mina sparade bokmärken försvann ju när vi fick nya datorn... jag hittade på den sidan små krokar i olika färger man kan ha på vagnen som man hänger påsar på... vet nån vad jag menar för krokar och var jag hittar dem??

• misan84

55 dagar kvar nu och i 8:ende månaden shit det är ju snart dax känns det som hehe:) Tänk vad tiden ändå gått fort. Nu har vi kommit så här långt tänk att nyss plussade vi ju hihi. Nu ska jag bege mig till öland och kommer hem på söndag igen. Hoppas alla får en toppen helg så kan jag tänka mig att jag har en massa att läsa sen hehe:) Men ha det gott alla o ta hand om er!!!!*kramar*

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥