• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • L2K
    Gomorron! Här är en till som är vaken.

Känns som jag inte har sovit nånting i natt, har mest vridit och vänt mig. Inte kul. Är jättestel i ryggen också... Känns som att det kommer bli en lång dag.

Beckah - skönt att det inte var nån fara med dig!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och prinsessa 070723
  • Tania

God morgon!

Sitter här och väntar på att bli hämtad av min pappa så vi kan åka till jobbet. Micke ska ha lilla bilen idag eftersom han och Melle ska åka till Busborgen. Han skulle ju kunnat ta nya volvon men den har han ju kört sönder backspegeln på så den står i garaget i väntan på reparation.
    Jag har faktiskt sovit bra idag... konstigt nog. Jag vaknar ju visserligen många ggr men då har jag tittat på klockan och sett att jag haft god tid på mig att somna om. Det är skönt det.
    Jahapp... idag ska jag promenera hem från jobbet så vi får väl se om jag kommer hem eller bygger en koja i skogen och bosätter mig där.
    Har ni märkt hur stora fästingarna är i år?????
    Micke har sett två stycken skalbaggsliknande fästingar på katten som är ca 1cm långa..... urk!! En av dem var till och med vit så igår kväll fick han fästingmedel igår så vi får hoppas att de håller sig undan.
    Nu ringde pappa så nu sticker jag... ses i eftermiddag!
  • Mum23

Godmorgon! Är det fler än jag som har molande mensvärk stup i kvarten? Det känns ungefär som i början av en förlossning! Är detta förvärkar tro?

• solstraalen
    Mum23 skrev 2007-05-11 07:49:20 följande:
    Godmorgon! Är det fler än jag som har molande mensvärk stup i kvarten? Det känns ungefär som i början av en förlossning! Är detta förvärkar tro?
    Om de kommer och går i samband med smdr så är de förmodligen förvärkar :)
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • mrsbygg

morrn morrn setat å läst igenom d ja missa igår efter ja la mig..

urk så trött. saga vägra sova hon skulle busa, jonas hade som vanligt tv:en på väldig högt för han är halv döv eller nått och vägrar erkänna det..höll på bli galen..
    tillslut blev ja arg på saga, så hon sluta å somna ganska tvärt! skickade sms till jonas för jag orkade ej ta mig upp ur sängen. så han stängde av tv en liten stund..

så ja lyckades somna men ja vakna i princip lika fort igen för jonas satte på en film jävel me världens högsta volym. så vips va man vaken igen..så sur...å så trött...

sen drömde ja nå as roligt så senare i natt vakna ja av att jag as grava. d va iof lite roligt så ja börja skratta av det, sen vara det bara det rutin mässiga toa besöket mitt i natten..suck. ska man aldrig få sova mer?

nehe börja fixa frukost snart, eller kanske lägga sig å försöka sova en stund..jaja visar sig!

• humlan1973

Godmorgon tjejer!

Mammab:Ett toa besok, jag har okat till 2 . Det ar ju super jobbigt.

Jo, jag behover lite rad vad galler foppatofflor igen . Hittade pa sportex som var bra. Men, det fanns bara limegrona i min storlek. Ska jag ta dem eller ska jag vanta och se om de far hem svart. Han visste inte.

• Vickyb
    Vallmar skrev 2007-05-10 21:40:13 följande:
    Wieee gu va bra låtar schager semin bjuder på!! Inte...Idag fick jag en bukett rosor av karln min. Han skämdes för igår tror jag stackarn, hade lite bråk om ditt o datt.Oh jag har hämtat min vagn idag!! Nu känns det mera verkligt på något sätt att man ska ha barn.Någon nämnde mjukglass med lakritsströssel, JA TACK!! Bara jag som typ inte kan äta något onyttigt nu pga halsbränna. Så fort jag försöker stoppa i mej en chokladbit eller nåt så får jag så ont. Kanske bra det me tanke på att jag gått upp 20 KG!!
    Fick oxå röda rosor av sambon, fast i förrgår. Han tyckte nog mest synd om mig som haft så ont i magen, sd och ryggont. Gulliga karlar vi har!

Snart är det Mors-dag oxå! Påminn era sambos om det!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • solstraalen

Jag kissar alltid precis vid 22 innan ja somnar, sen vaknar jag ALLTID vid 01, 03 och 06 och måste kissa, sen är jag endå kissnödig vid 07 då ja kliver upp =)

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • mrsbygg

får typ aldrig blommor. hänt nångång jag fått det utan anledning..

annars har typ varit på alla hjärtans dag...

mors dag, haha..ja ska bli kul å se om man får nått..men ja som sagt, räknar inte direkt me det..