• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • humlan1973

sol: Det ar ju lika bra att ga och kissa nar man vaknar, annars kommer man ju pa det efter en stund nar man inte kan somna.

• solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-05-11 08:16:25 följande:
    sol: Det ar ju lika bra att ga och kissa nar man vaknar, annars kommer man ju pa det efter en stund nar man inte kan somna.
    Precis, ibland kan de bli nån extra kisspaus på natten, efter att ja legat å vridit mig ett tag utan å kunnat sova. Har då kommit på att ja kanske e kissnödig å de e därför ja ej kan somna om.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • Donna69

God morgon girlies!!

Smygtittade lite på semi-eurovision (eller vad det nu hette) igår. Vart såå glad när turkiet gick vidare!

Men sen, herregud!! Vilka kläder folk hade! Musikstilar! Gaaahhh...

Jag ska följa finalen på lördag iaf, o "ropa" fram turkiet eller grekland til vinst!
    Hade "Cara mia" kommit med så hade den varit glasklar, men un tror jag inte att sverige har en chans, tyvärr......

• Vickyb
    Donna69 skrev 2007-05-11 08:18:50 följande:
    God morgon girlies!!Smygtittade lite på semi-eurovision (eller vad det nu hette) igår. Vart såå glad när turkiet gick vidare!Men sen, herregud!! Vilka kläder folk hade! Musikstilar! Gaaahhh...Jag ska följa finalen på lördag iaf, o "ropa" fram turkiet eller grekland til vinst!Hade "Cara mia" kommit med så hade den varit glasklar, men un tror jag inte att sverige har en chans, tyvärr......
    Jag tror Sverige har en chans.. tror dom kommer att hamna mellan dom 5 första iaf! Kan ju alltid hoppas. Cara mia var väldigt bra, och synd att dom inte vann. Fast jag är iaf glad ändå, för jag tyckte om ola.
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Lindisen81

morrn på er!
    skäms nästan över att berätta... men jag åt världens största glass till frukost!!1 Rekommenderar Hansens nougatglass, pinnar. stora och bra och smakar himmelskt!! Dock superdyra och säljs bara på välsorterade affärer. Finns i tre-pack.

Ang blommor; min älskade söta sambo kommer hem med rosor lite titt som tätt, sånna långa fina jättestora, alltid tio stycken oxå! Han är så gullig, för han ger dom alltid helt utan förvarning, riktigt överrasskande.

Idag ska jag storsyäda här hemma!!! Dammsuga så jag tar mig igenom ner till grannen typ!!

• mrsbygg

har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..

va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..
    men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr

men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!

han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-05-11 09:04:01 följande:
    har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!
    gu va skönt!!! ja min mamma har oxå träffat en sån där supergubbe, he he
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-11 09:04:01 följande:
    har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!
    Hälig snubbe!

Nu har jag äntligen fått tid för psykolog! Äntligen så skall jag få rensa alla tankarna och bara få ut allt allt allt.. som har legat och grott i alla dessa år.. Fy fan va skönt det skall bli!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-11 09:06:32 följande:
    gu va skönt!!! ja min mamma har oxå träffat en sån där supergubbe, he he
    ja, han är undebar på alla sätt!
    glad att min mamma träffat honom...älskar min pappa! men mamma är värd honom..