• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-11 09:10:52 följande:
    mammas snubbe e som en pappa för mig, och jag är honom evigt tacksam!!
    d är skönt när ens föräldrar träffar någon som man själv tycker mycket om oxå..
    vet så många som hatar sina "styv"föräldrar..

jaha, typiskt mamma...nu fråga hon om ja skulle me ner på stan i em..haha..hinner inte ens få in pengarna på kontot förens ja ska bränna upp dom
  • Giafia

Nu har jag läst igenom alla sidor sen i förrgår... ni skriver som tokar tjejer;)

Känner mig så otroligt trött jämnt nu. Sover ju så otroligt dåligt, men försöker ta mig en middagslur.

Är verkligen såååå trött på att vara gravid och att jag känner mig helt övertygad om att jag aldrig skall utsätta mig för detta igen. Adoption ser jag som ett ypperligt förslag. Det finns ju så många barn i världen som behöver en familj:)

VickyB: Såg att du frågade efter ett diagram. Jag har gjort ett eget i excell där jag fyller i min kurva. Har gjort en underkurva en normalkurva en överkurva och en Camilla kurva.

Skönt att det inte var grav.diabetes Beccah.

Hoppas att du slipper åka in och bli inlagt flera gånger Zandrisen. Om jag var du skulle jag klättra på väggarna. Tycker det är pesttråkigt att inte kunna göra något, men för dig är det ju ännu värre...

Nu har jag säkert glömt bort tusen saker, men men får skylla på min trötthet. Har iaf läst vartenda inlägg:)

• humlan1973

Ar det nagon mer an jag som kanner sig otroligt trog? Jag har nog aldrig varit sa trog i hele mitt liv. Jag klarar inte av att folja instruktioner.... pa jobbet kan jag bara ta emot 2-3 intruktioner itaget och klarar knapt av det anda har jag skrivit nervad jag ska gora.

• Vickyb
    humlan1973 skrev 2007-05-11 09:41:43 följande:
    Ar det nagon mer an jag som kanner sig otroligt trog? Jag har nog aldrig varit sa trog i hele mitt liv. Jag klarar inte av att folja instruktioner.... pa jobbet kan jag bara ta emot 2-3 intruktioner itaget och klarar knapt av det anda har jag skrivit nervad jag ska gora.
    Vet inte om jag är mer trög än vanligt.. men minnnest är ju tyvärr inte detsamma.. Haha. Får upprepa flera gånger för jag är så rädd att glömma något!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Norrbagge

mina föräldrar e Guld! Dom har gett oss alla syskon körkortet betalt, jag fick en bil förra hösten och ett rätt fint konto då vi fyllde 18.
    Sen så finns dom alltid där och det älskar jag dom för.

• mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-05-11 09:41:43 följande:
    nää ja är tvärtom..tycker alla andra är tröga idioter hehe...

hur kan nån inte bara fatta att när jag är sur så är d nått jag vill ha?! sen vad jag vill ha ja, d får domlista ut själva för jag har ingen aning
  • humlan1973

Men nar nagon forklarar nagot for mig, klarar jag inte av att kommihag hur de borjade.... det ar helt senilt!

• Nathalie009

a mitt minne har försvunnit också fast det har väll inte varit bra dom senaste åren men nu e d värst haha..

• mrsbygg

jag har minnet kvar iaf...annars vore det jobbigt...

usch måste öppna upp här..solen ligge rpå hela dagarna så d blir kokhett här inne....
    ja när väl solen kikar fram vill säga...

• Nathalie009

ja man ska väll ta å diska då.. suger å itne ha diskmaskin fyfan

å packa ihop evelinas grejjer hon ska till sin pappa idag.. å städa efter allt hon rivit ner här hela morgonen haha