• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

ohh vi har diskmaskin den blev precis klar så ska plocka ur sen snart..

sen ner å hämta post...sen göra sig iordning..ska ne rå göra stan osäker igen med morsan...

• Nathalie009

aah gud va skönt.. msåte skaffa det också så jobbigt o diska.. särskillt jobbigt när bebisen kommer då har man fan ingen tid till sånt..

• zandrisen

Godmorgon ladies! Idag sov både jag och min förkylda lillgumma ända till 9.30! Så länge har Molly typ aldrig sovit, och jag är rätt imponerad måste jag säga... Dessutom blev vi väckta av telefonen, så vem vet hur länge hon hade sovit annars? Nu ligger hon nedbäddad ena soffan och kollar madicken för miljonte gången, och jag ligger på andra soffan och skriver till er! Thank God för laptop säger jag bara!

Humlis, jag har ju illrosa foppakopior, orkade inte vänta på att det skulle finnas svart, då dom var så billiga så tänkte jag att jag kunde ju kpa svarta senare.... Har vant mig nu, och folk har ju ändå så mycket läskiga färger på dom så... Är det "äkta" foppisar? Isf kanske jag skulle väntat om jag verkligen ville ha svarta iom att dom är så dyra.

Tbmh, tack för dagens första fniss, "en koja i skogen" jojo, jag förstår vad du menar...*S*
    Fästingar vill jag inte ens tänka på, hugaligen...

Giafia, tack för omtanken! Faktiskt så har jag liksom "vant" mig vid att vara stillsam och hemma nu, konstigt kanske, men man anpassar sig kanske? Skönt är det iaf, för i början var det RIKTIGT jobbigt, grinade typ varje dag för att jag inte kunde göra det och det och det osv. Börjar ju dessutom kunna se ljuset i tunneln, är ju "bara" 11 veckor kvar nu!

Blommor ja... Min man lurades i början av vårt förhållande och gav mig röda rosor lite då och då, men sen vi gifte oss har jag inte fått blommor en enda gång... Fast jag är rätt så nöjd ändå, han gör så mycket annat för mig, så blommorna kan jag nästan vara utan...

• humlan1973

Jag menade inte senil nar jag skrev.. glomde nog vad det betydde...jag menade trog fattar inte . Senil i det avsende att jag har nar minne som en guldfisk. Vilket gor att jag kanner mig sa dum. Detta kanske beror pa att jag jobbar som ingenjor och borde kunna halla saker i huvudet..... Men tur att han jag jobbar mest med ar mycket forsaende.. Hoppas det gar over.

• zandrisen
    Vicky b, vad skönt med psykologtiden! Håller med om att det är skönt att "rensa" lite då och då!

Mammab, skön gubbe! Och jag håller med dig, utan diskmaskin kan man inte leva!

Norrbagge, det är en sån förälder jag vill bli!
  • mrsbygg

aj..jäkla unge å sprakas på obehagliga ställen..känns som foten ska komma ut ur röven på mig snart...

gör riktigt ont när den sparkas nu förtiden..börjat tjura flera ggr bara idag för d gör ont..Gråter

• humlan1973

Zandriz: Nej dom ar inte akta, kostar bara 200:- men vet inte om jag vill ha 2...

• little baby

Hej på er tjejer...

Hur mår ni?

Här är de lugnt, är så himla trött idag men det blir nog bättre snart när man får sätta igång och fixa och dona lite. Ska ner en sväng på stan och kolla på barngardiner
    Idag ska jag passa på att tvätta fönster oxå...har ju regnat till och från nu flera dagar...

Åhh ikväll ska vi åka och hälsa på våra kompisar dom har hämtat hem en 9 veckors liten labradorvalp såååå söööt Kyss vil juh oxå ha en liten söt valp

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Jen2006

little baby skrev 2007-05-11 10:39:40 följande:

Hej på er tjejer...Hur mår ni?Här är de lugnt, är så himla trött idag men det blir nog bättre snart när man får sätta igång och fixa och dona lite. Ska ner en sväng på stan och kolla på barngardiner Idag ska jag passa på att tvätta fönster oxå...har ju regnat till och från nu flera dagar...Åhh ikväll ska vi åka och hälsa på våra kompisar dom har hämtat hem en 9 veckors liten labradorvalp såååå söööt  vil juh oxå ha en liten söt valp
    Stackare du får nöja dig med en söt liten bebis istället