• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • humlan1973

mmammab: Ja, nar den sparkar nerat baken kanns det som om den tar ett stadig tag om end tarmen inte sa skont.

• little baby
    Zandrisen : Vad skönt att du är hemma igen och att busungen ville stanna kvar en stund till

Beckah: Skönt att det ordnade sig med sockret för din del

mammab: ja fy min bebis sparkar oxå sönder mig känns det som, inatt vände hon sig "rätt" och jag fick ett sånt tryck nedåt kändes som om jag skulle bajsa på mig typ...fyy vad hemskt!
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Jen2006 skrev 2007-05-11 10:41:27 följande:
    little baby skrev 2007-05-11 10:39:40 följande: Stackare du får nöja dig med en söt liten bebis istället
    Hahah ja stackars mig  ska nog bara bara vara tyst nu naturligtvis är jag glad för att jag ska få en bebis istället
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • mrsbygg

ja d är jobbigt när d gör ont..inte alls kul när den rör sig längre..gör bara ont och är obehagligt...

nehe fixa disken nu då..sen kika om d kommit nå rolig post..

• Vickyb
    zandrisen skrev 2007-05-11 10:29:39 följande:
    Vicky b, vad skönt med psykologtiden! Håller med om att det är skönt att "rensa" lite då och då! Mammab, skön gubbe! Och jag håller med dig, utan diskmaskin kan man inte leva! Norrbagge, det är en sån förälder jag vill bli!
    Ja det känns redan lättare på något skumt vis. I vanliga fall tar det ju flera flera veckor.. till och med månader innan man får tag i en psykolog. Men skönt att det finns via MVC.
    Hade behövt prata med någon för längesen.. men då när jag ringde först VC så verkade allt så himla krångligt och det var lång väntetid.. så jag gav upp.. och nu har det blivit värre i psyket.. men nu äntligen!!!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • zandrisen
    little baby skrev 2007-05-11 10:47:19 följande:
    Hahah ja stackars mig  ska nog bara bara vara tyst nu naturligtvis är jag glad för att jag ska få en bebis istället
    *fnissa* Men valpar är också gulliga, såklart, och mysigt att snuffa på medand man väntar på bebisen! Gossa lite med den från mig också! Och ja, det är URSKÖNT att få vara hemma! Bara att slippa den torra luften på sjukhuset som alltid ger mig sår i näsan är fantastiskt! Fattar inte hur folk kan jobba där!

Humlis, ja då vet jag inte... Limegröna är iofs riktigt snyggt!

Vickyb, på det viset har vi tur som är gravida, MVC är guld när det gäller att få remisser och tillgång till kuratorer och psykologer!
  • humlan1973

Zandris, du ar den enda som orkar diskutera detta dellemma med mig, jag kanner att jag eltar och eltar och kan inte sluta.... Men tackar som lyssnar . Jag kan inte pasta att jag tycker att nagra ar snygga men jag tycker att de ar skona.

• veronicaq
    gomorrn!hoppas ni mår bra allihopa!
    ja e lite små sjuk.. snorig som fan o ont i halsen.. bläää!

va ute o parta igår,på en studentskiva,som massa kompisar hade! dansa hela kvällen! hade riktigt roligt!
    haha kul med alla blickar åxå, inte ofta man ser en pregnent woman dansa o glida runt på krogen! hehe
    Skrattande
    v.31 i magen!
  • zandrisen

Har förresten precis skickat iväg en beställning på 7 nya pocketböcker från Adlibris..! Längtar tills paketet kommer... Älskar Adlibris, dom har så jäkla bra priser, fatta nu beställde jag SJU böcker, för under 300 kr! LÖÖÖV Adlibris!

• zandrisen
    Veronicaq, åååååååh vad avis jag blir nu, älskar att partaja och dansa! Brukar sällan eller aldrig dricka i vanliga fall heller, så det skulle inte göra nån skillnad med bäbis i magen... Men det kommer nog dröja ett bra tag innan jag kommer iväg på krogen... När jag väntade Molly var jag mycket på krogen och dansade, och ja, folk glodde rätt rejält...

Humlis, allt som har med shopping att göra är ju viktiga grejer som måste diskuteras... Om du tycker att dom gröna är svåra att kombinera med dina kläder så kanske du ska vänta tills du kan få tag på svarta... Fast om du brukar gå klädd mycket i helsvart, så kan limegrönt bli riktigt coolt! Vänta, kom på att jag ska ha en länk till ett företag som säljer billiga kopior...Ska leta lite och återkommer!