• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod

Idag blir det till att stanna hemma från jobb.
    Har haft en hel del sammandragningar under natten så jag vågar inte sätta mig i en bil över en timme för att åka till jobb för det lär ju inte göra sammandragningarna färre direkt.
    Hade dessutom sjukt ont i rygg/skinka så en nerv har förmodligen satt sig i kläm...störigt.
    Min BM har ju velat sjukskriva mig ett bra tag nu pga att jag har mycket sammandragningar (som dock inte gör ont) och hon är lite rädd för att jag ska sätta igång en förtidig förlossning...men jag har hela tiden kommit undan och velat jobba tiden ut (till sista maj)...men nu har även sambon börjat tjata på mig så jag får se om jag låter dom få sin vilja igenom imorgon när jag ska till BM. Jag hatar att behöva sätta mina chefer och kollegor i klistret men som min BM säger så har jag någon annan än mig själv att tänka på nu...

• Jessa6

Är det så många som har så mycket sammandragningar? Jag har inte alls mycket, bara lite smått som knappt märks, kommer på det efteråt...Hade annan sorts sammandragning i natt 3 ggr vaknade jag av det, inte alls tokigt

• humlan1973

Hej pa er, Han inte skriva nagot igar da jag forsokte lasa vad ni har skrivit. Men idag struntar jag i det. Men jag kommerihag att miss heven undrade om navelen ploppat ut min mage ser ut som en hund rov... ser inte klokt ut. Alltsa ploppat ut men inte slat...

Kopte ettpar foppa tofflor i sondags, det blev ettpar lime grona, sa nu ska jag inte plaga er med det mer

Nagon har stadat pa mitt kontor sa det luktar gammal karring, typ puder for rumpan urk, jag tror att jag ska spy...

• Hallonfot

Mammab: Kan inte du komma och ta itu med min klädkammare också? Fattar inte varför min är full medans makens är sådär lagom halvfull. Kanske måste kasta/skänka några väskor? Eller skänka bort skötbordet som ska vara på badkaret (kommer vi nog inte använda den här gången) för det tar lite plats ?

Min bebis är vildare än någonsin. Eller så är det bara för att det börjar bli trångt och ALLT känns för tillfället. Är bara i v 31 så än finns det väl lite plats att röra sig på. Nojjar mig fortfarande för att bebisen inte ska vända sig rätt. Försöker att inte tänka på det eftersom det kan dröja måååånga veckor innan den lägger sig med huvudet rätt men det är svårt att låta bli.

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-05-15 09:16:48 följande:
    Mammab: Kan inte du komma och ta itu med min klädkammare också? Fattar inte varför min är full medans makens är sådär lagom halvfull. Kanske måste kasta/skänka några väskor? Eller skänka bort skötbordet som ska vara på badkaret (kommer vi nog inte använda den här gången) för det tar lite plats ?Min bebis är vildare än någonsin. Eller så är det bara för att det börjar bli trångt och ALLT känns för tillfället. Är bara i v 31 så än finns det väl lite plats att röra sig på. Nojjar mig fortfarande för att bebisen inte ska vända sig rätt. Försöker att inte tänka på det eftersom det kan dröja måååånga veckor innan den lägger sig med huvudet rätt men det är svårt att låta bli.
    haha no way!!...urk värsta ja gjort..har massor kvar å rensa. kommer aldrig bli klar känns d som!
  • Hallonfot

Hi hi, det var värt ett försök i alla fall. Kanske ska fixa det nu när jag ska vara ledig fyra härliga dagar....om det blir regn. Och inte på lördag för då ska jag på bröllop...och på fredag är det ju vårmarknad. Hoppas på regn och städlust på torsdag då! Grejen är att i den klädkammaren (som är på övervåningen och sovrummet är där nere) har jag ju mest grejer som jag egentligen inte använder eller som jag i alla fall inte använder särskilt ofta. Borde kunna skänka 4/5-delar av alla kläder där inne. Kanske skulle försöka mig på lite försäljningar på Tradera. Någon som testat det? Var det enkelt? Kostar det mycket?

• mrsbygg

oh min pappa ringde, skulle ringa honom när ja var klar så skulle vi åka!

ska shoppa blommor...kommer vara i paradiset all jord lukt mmmmmm.....
    åhhh bara längtar hehe...så mysigt å gå där inne....www.asby.nu

nehe lite frukost sen bege sig av till jord paradiset