• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • copernicus

ja det kan jag tänka mej!
    har själv inte så mycket kompisar att jag skulle få besök hela tiden om jag blev sängliggandes, så för mej skulle datorn vara värd sin vikt i guld!

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • zandrisen

Teen, jaha, dom är slut över hela sverige..??? Där ser man... Duroferon har jag inte testat, kanske vore nåt? är dom dyra?

Cop, precis så är det. Och just bara därför pajjade fläkten på vår laptop, och nu sitter jag här med en värdelös, urgammal och trasig lånedator. Ringde supporten senast ikväll för att höra hur det går med våran dator, men dom kunde bara se att den fortfarande var på verkstan. Efter 2 veckor...! Saknar den såååå mycket!!!

• copernicus

ja så är det jämt!
    om det är nåt man behöver s¨å går det sönder det bara är så!!
    OCh dessa förbaskade laptop.. har ju en förmåga att gå sönder och sen kan man inte laga dem själv!
    Min har varit sönder en gång och när den aldrig blev klar krävde jag en ny och fick det!
    Vi krånglade länge med den!!
    Nu har vi en stat också så om det krisar kan jag sitta där.

• zandrisen

Ska ringa igen på fredag och kolla hur det går med den, annars kommer jag att bråka!

Nu är det dags att släcka och (försöka) sova tror jag,
    Godnatt!

• copernicus

godnatt!
    ska starx jag med!!
    blev bara så sugen på apelsinjuice först!!

• mrsbygg

själv har ja rensat upp efter mig..och nu sitter jag å käkar upp sagas godis halsband, hon hade faktiskt två så ja är värd ett efter detta bök..

ska snart lägga mig ska upp i tid imorrn och åka iväg å shoppa blommor osv

• Vickyb

Morrn morrn.. strålande  ute idag.. Än sålänge iaf! Hoppas den håller sig ifrån alla moln idag så det skiner hela dagen och blir riktigt varmt och gött.

Imorgon skall jag till psykologen.. första gången. Börjar bli nervös för jag vet egentligen inte vad jag skall prata om, eller vad som får mig att må som jag egentligen gör, väljer att förtränga istället. Det är någon blandning av mammas bortgång och att jag blivit så sårad så många gånger av min sambo. Kan inte riktigt sätta mina känslor på plats.. kanske är det en blandning av känslor som gör att jag känner mig sviken av dom båda, personerna som jag älskar mest av allt? Jag har ingen aning.. Gråter

Lite känslor så här på morgonen

Aja.. Ha en riktigt god morgon.

ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • solstraalen
    Vickyb skrev 2007-05-15 07:28:23 följande:
    Morrn morrn.. strålande  ute idag.. Än sålänge iaf! Hoppas den håller sig ifrån alla moln idag så det skiner hela dagen och blir riktigt varmt och gött. Imorgon skall jag till psykologen.. första gången. Börjar bli nervös för jag vet egentligen inte vad jag skall prata om, eller vad som får mig att må som jag egentligen gör, väljer att förtränga istället. Det är någon blandning av mammas bortgång och att jag blivit så sårad så många gånger av min sambo. Kan inte riktigt sätta mina känslor på plats.. kanske är det en blandning av känslor som gör att jag känner mig sviken av dom båda, personerna som jag älskar mest av allt? Jag har ingen aning.. Lite känslor så här på morgonen Aja.. Ha en riktigt god morgon.
    Hoppas det går bra hos psykologen.
    Själv har jag bara obeskrivligt bra erfarenhet av psykologer. Så hoppas den du kommer till, att du trivs med den.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • Hallonfot

Vickyb: Vad jobbigt det låter. Hoppas besök hos psykologen hjälper. *kramar om*

Copernicus: Vad avundsjuk jag blir. Har inte kunnat dricka apelsinjuice på evigheter pga halsbrännan.

Jag har fått sååååå ont i ryggen av att sitta. Några tips på vad man kan göra när man sitter framför en dator minst 8 h/dag? Jag har tyvärr inte höj- och sänkbart skrivbord.

• mrsbygg

hoppas d går bra vickyb..jag ska oxå till psykologen imorrn..
    va ett tag sen sist, men vi har juh vart sjuka så mycket här så har inte orkat åkt dit..

urk, så ont i mina armar å händer efter allt jäkla skruvandes å hållandes osv osv igår..hatar ikea, eller ja iaf när d kommer å montera upp deras grejjer blir toki! suck..

nu sitter jag bara å väntar på att min pappa ska ringa så ska vi dra iväg idag blir det mycket shopping, blommor å krukor till balkongen, sen en sväng till ikea å byta hyllor sen ev köpa ett skåp till sovrummet..osv osv osv...får se va pengarna räcker till