• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Hallonfot

Sanna-Kaarina: Vad hemskt med din hand. Hoppas de kan fixa det och att det inte gör att du får mer problem.

Ha ha, vi är nog många som gärna får en bebis en vecka för tidigt. Om några veckor sitter vi väl här och skriver om olika tips på hur man kan sätta igång en förlossning.

• Mum23

Har precis gått igenom bröllopslådan, gifte oss förra sommaren, letar efter smyckerna jag hade på mig. Hittar dom inte någonstans, pust...

vilken nostalgi-tripp.. Det var en underbar upplevelse!!!!

• Trollie

Kollade i bf-listan
    '29. (Juni)
    SyrranH, 26 år (1:a barnet pojke) Göteborg
    Karttu, 26 år, (2:a barnet), Finland

1.juli
    Solstraalen (3:e barnet, pojke) Uppsala

• Lindisen81

hej på er. idag hade vi andra träffen med föräldragruppen. finns att läsa om det i min blogg om n i är intresserade!

Idag ska jag fortsätta röja i klädkammaren! sorterar bort skräp och sedan allt som ska ner i källaren!

Föresten, hoppas ni alla har en bra dag! här är det liiite soligt, ca 15 grader "varmt", helt okej

• Mum23

Ja, lite bättre väder iaf. Ska nog ta mig ut idag, har hållit mig inne i två dagar (sååå förskyld).

• Milla med killar

Fy faaaaannnn
    Jag har fått sömnsjukan!
    Jag sover 2 timmar varje dag jag lämnat barnen på skola o dagis.
    Vill inte vara så här trött!!*Arg*
    Vill göra massor men hamnar bara i sängen.

Ang sammandragningarr så har jag haft det med trean o tvåan o nu fyran, onda från ca v.25. Men tyvärr gått Bf+5-6 för det.

Jo bebis sakerna är klara det allra mesta. Sång, skötbordet har vi kvar sen hannes o så. Bebbekläderna ligger i sin låda. Vagn, bilstol. Hm...babysiter är kvar faktiskt.

Rörelser. Njee..han är en lugnis. Känner buffar då o då mest tryck utåt faktiskt från små fötter o så.

• madeleine78

Jaha... v 32... hur sakta kan tiden gå ibalnd... tycker den börjar gå mer och mer sakta nu... ju längre veckorna kommer... *suck* är sp in i bomben trött på att vara gravid.. som om denna lilla krabat ville komma i samma v som storasyster vore jag mer än nöjd... men de är nog att hoppas på för mycke...

Är så trött.. orkelös.. men ändå så rastlös.. hmm....
    Har inte sovit nå vidare heller.. har haft som mensvärk under natten och nå liknande ilningar i benen...?? är de som kallas sammandragnigar eller förvärkar eller?
    Med storasyster hade jag vattenavgång i v 36 sen inge mer.. och blve igångsatt 3 dar efter de.. så jag vet inte liksom inte riktigt... ??

annars bökar den runt som sjutton där inne... inge behagligt alls vissa gånger..
    sist jag va hos bm i v 30 så låg den me huvudet neråt... undra omden ligger kvar så??

Annars knallar de på i de vanliga.. *s*