En bekant fick sitt barn i 33e veckan ( 32 fulla veckor ), dom fick ligga på sjukhuset enda fram till bf, sen hade han sin sond som han matades med enda tills han var ca 8 månader..
Så jag vill INTE få min bebis förtidigt. Vill inte riskera att få ligga på sjukhus så länge.. Då härdar jag hellre ut. Jag menar är de outhärdligt så finns de alltid hjälp å få på sjukhuset.
Visst en annan kompis fick oxå sitt barn nu vid 32 fulla veckor och dom låg bara inne i 2 veckor, sen fick dom komma hem å han kan amma å allt.
Så de kan ju verkligen gå hur som helst, men de vet man ju tyvärr inte innan.
Jag personligen börjar inte önska ut min bebis förrän tidigast 37 fulla veckor.
Jag SKA INTE ligga på sjukhuset igen efter de här barnet, de räckte med Saga. Det är SÅ grymt sjukt tråkigt å jobbigt å ligga inne.
Angående våra karlar, min är alldeles super oxå
Ingen höjdare på å städa, men han gör de jag ber honom om och tar hand om mig så bra så =)
Så fort han kommer från jobbet på kvällarna så är han med Saga och sköter om att bära upp henne för trappen osv då hon ska sova.
Nä nu väntar film här hemma med barnen, ikväll blir det nicke nyfiken. Har filmkväll varje lördag då Anton inte är med sin pappa.
Saga lär bli tokglad då vi sätter på filmen för hon är helt galen i Apor just nu
Liten rapport om mig, vågen visar 25½kg upp nu och sista 2 nätterna har vart sjukt jobbiga. Frammåt 03-04 börjar citodonen sluta verka och då får jag helt galet sjukt ont i ena knät ( bara ont i ena knät än så länge ). Inatt vaknade jag av en rent grym smärta i knät som inte går å beskriva,
Känns inte bra alls med tanke på att jag har 5 veckor kvar innan bebisen kommer. Med Saga hade jag bara så här sjukt ont nattetid de sista 2-3 veckorna. Nu är de hela FEM veckor kvar.
Har hellre ont dagtid, lättare å härda ut än att försöka sova med grym smärta.
Men men, jag försöker njuta nu de här sista veckorna av graviditeten, glädjas åt att bebis ligger i magen
Vem vet, kanske sista gången man e gravid.