• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Mjukis82

Vet inte heller vad vi ska se på ikväll... dom visar ju verkligen inget vettigt!

Gubben ska ut o tvätta sina golfklubbor nu! Han e f*n inte klok! Jag förstår mig inte på den där golfen, och blir mest irriterad när han håller på! Imorgon ska han spela tävling, och kommer åka hemifrån kl. 7.15!!! Hur normalt är det på en söndag? Och inte nog med att han lämnar mig själv här hemma hela dagen - dessutom tar han bilen, så jag e låst här hemma!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

så med andra ord så tycker jag inte om golf!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • mrsbygg

vi låg inne en vecka med saga för hon behövde sola. amningen hoppa igång efter en dag ungefär..för min mjölk tog tid på sig att rinna till..
    annars gick allt jätte bra. hon var perfekt i storleken och var fullt frisk!

visst lite lång tråkigt å vara på sjukhus, men det funka okej. vi hade eget rum med riktig dubbel säng osv osv..så "bodde" juh jonas där med oss hela tiden! va faktiskt riktigt skönt!

• Tania

Halvblod:

Ja det är skithäftigt!!!
    Det kändes så verkligt och så informativt på nåt vis... som om jag bara hade drömmen för att jag skulle få veta alla "fakta" inför förlossningen
    Hoppas bara att jag hinner få mer smärtstillande än alvedon, hehe...
  • Tania

Haha!!... Kolla mina senaste inlägg.

EXAKT en timme mellan inläggen.
    Jag har i alla fall en skittråkig spelnörd brevid mig i soffan som har spelat se senaste timmarna, SUCK!!!!.... jag bara avskyr när han spelar. Hans dator får arbeta så mycket att fläkten står och går heeeeela tiden. Låter för j*vligt!!!
    Men men... jag får trösta mig med min paj när den behagar att bli klar i ugnen. Jag blev så sugen på smulpaj UTAN en massa tjafs med vaniljsås till så jag slängde ihop en alldeles nyss.
    Och så är det ju sing along som jag sitter och slötittar på.... urk vilken tråkig lördag jag har.
  • mrsbygg

ja sitter bara här och försöker andas..får ingen luft..
    helt täppt i näsan + illamående..sen en ner borrande bäbis. SMÄRTA...

hade vart trevligt att få lite luft nu..känner mig helt snurrig för ja inte kan andas normalt..

• Tania
    mrsbygg skrev 2007-05-19 21:20:06 följande:
    ja sitter bara här och försöker andas..får ingen luft..helt täppt i näsan + illamående..sen en ner borrande bäbis. SMÄRTA...hade vart trevligt att få lite luft nu..känner mig helt snurrig för ja inte kan andas normalt..
    Hjälper inte nässpray?
    Jag är gravidtäppt i näsan och skulle inte klara mig utan min Otrivin.
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-19 21:21:46 följande:
    det hjälper typ nån minut, sen blir ja täppt igen...smått irriterande..
  • Tania
    mrsbygg skrev 2007-05-19 21:23:18 följande:
    det hjälper typ nån minut, sen blir ja täppt igen...smått irriterande..
    Aha... är det en överdoseringstäppa
    Jag brukar få såna när jag är förkyld och använder alldeles för mycket spray. Det hjälper en liten stund sen blir det nästan värre efteråt.