• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

här blev man väkt för en liten stund sen av saga

vaknat lite inatt för j ainte kunnat andas, men annars har ja sovit ganska bra..
    nu käkar ja frukost sen börjar min tvätt tid kl 13 som vanligt på söndagar

sen ska ja fan i mej städa..ser FÖRJÄVLIGT ut....och ja tänker bli sur och grinig och få kramp över allt...skiter ja i. jag ska städa...

• Madelene87

Morrn Morrn Damer

Inatt har jag me fått sova relativt bra, visst vaknar av all smärta i benen fortfarande men har nästan vant mej nu...

Beckah: Usch va jobbigt för dej, Vet fortf. hur du känner dej hehe B vill inte alls prata pch reda ut saker utan visar me en helt omogen sida, Men nu har vi bestämt att vi ska prata på fredag efter vi skrivit faderskapspapprena... Då släpper jag inte iväg han förens vi kommit fram till ngt vettigt. Speciellt hut vi ska göra med liten vi har aldrig diskuterat det innan så kanske dags att nbörja nu...

Sol: Usch låter inget skoj det... Hoppas att det blir bättre snart så att du får behålla liten i dina 4 veckor som du vill

• Helenander

God morgon! Stora kramar till er som har det jobbigt både kroppsligt och annat!!

Själv känner jag mig på synnerligen gott humör idag, jag och Ellen skall åka till mina föräldrars stuga i skärgården där Ellen älskar att vara och min sambo har deklarerat att han skall slipa väggarna i ett av rummen vi renoverar, klippa gräsmattan OCH ta bort "majkasen" från tomten om han hinner, jag är helt chockad...

• Donna69
    God morgon Babes!!!

**Here comes some sunshine**

Va inne hos grannen igår o spela tärning. Jag gav up  vid 01:30 o gick in o la mig. När jag vaknade för "natta-kissen" ser jag gubben ligga jämte mig som en strandad val, ja han såg faktiskt ut så. Alla kläder på sig, glasögon o smycken *asg*

Hade jag bara fattat hur man får bort blixten på kameran hade jag tagit kort.
    hahahahaha....sååååå söt!!

Idag så skulle vi till bror runt 14. Jo tjena, då har väl Viktor vänt sig o släppt sin första morgon-fanfar *asg*

Även denna morgon är fylld med kärlek här på gränsgatan. Iom att Viktor nog inte skulle uppskatta frulle på sängen (vilket han alltid får på helgerna) så kanske nån av er vill ha?
    Känner för o skämma bort....=)
    Cupid

En  till er som har det jobbigt

• zandrisen

Helenander, men gud vad skönt för dig! Hoppas han håller sitt löfte och hinner med mycket, och att du får sitta och ta det lungt så länge!

• Donna69

Apropå (stav?) karlarna....

Jag vill göra nåt fint för Viktor.

Tycker så synd om honom för all skit han egentligen får ta o han sitter bara snällt o tar't! Allt han får göra hemma som jag inte orkar med.
    Jobbar mer än heltid + extra för att vi ska få ihop lite mer pengar.
    Lyssna på mitt gnäll i flera timmar per dag, just för att han hellre vill att jag beklagar mig till honom än till nån annan så han får veta vad "vi" går igenom.

Nån som har nåt förslag?
    En dunder-kabrak-hardcore *asg* i sänghalmen är ju helt uteslutet...tyvärr.
    Tvätta bilen? Hahahahahaha

Go midda'???
    Förslag på mat iså fall?
  • mrsbygg

humm, skulle inte ja städa?? ja tror mig har fastnat framför datorn igen..hehe..

ne in i sovrummet å sortera skiten som låg i klk förut kanske...

• Donna69
    mrsbygg skrev 2007-05-20 11:12:00 följande:
    humm, skulle inte ja städa?? ja tror mig har fastnat framför datorn igen..hehe..ne in i sovrummet å sortera skiten som låg i klk förut kanske...
    haha, sååå lätt hänt att man fastnar här!!

Borde nästan strypa den som uppfann datorn samt familjeliv. Jag är även slav hos blip.se *suck*
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2007-05-20 11:18:28 följande:
    haha, sååå lätt hänt att man fastnar här!!Borde nästan strypa den som uppfann datorn samt familjeliv. Jag är även slav hos blip.se *suck*
    haha samma här fast ja har fastnat på king.com nu...

jaha börjar smått i sovrummet, fan jag pallar inte göra nånting. helt anfådd....