• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-19 21:25:39 följande:
    jag hatar nässpray så ja tar det bara när ja går å lägger mig i princip..så för mycket spray anväder ja då inte hehe...över snorig däremot..

varför kan inte bäbis bara vara snäll å ligga still...gör så äckligt ont när den rör på sig och trycker neråt...urk..
  • Vickyb

Håller verkligen med om att dom inte visar något vettigt alls på tv.n ikväll.. Fy och blää.. och ingen bra film har vi laddat hem heller så det blir väl att sappa bland kanalerna tills man somnar.

Har precis tuggat i mig en marabou chokladkaka.. Gu va gott! Har lite ågren faktiskt.. Men va tusan.. man får "passa" på att njuta ordentligt av härligheterna medans man ändå är lite rundare än vanligt.

Idag har jag inte kännt någon obehaglig smärta längs livmodern.. som både mammab och beckah beskriver. Kanske beror på att jag tagit det lugnare idag än vad jag gjorde igår..?!
    Imorgon skall ja och sambon ha en liten städ-dag här hemma.. Skall bära ner lite saker till källaren som ligger här hemma och ta plats.

Usch.. nu är jag så mätt så jag vet inte vart jag skall ta mig till.. känns som jag inte gjort något annat än att småätit hela dagen.

ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Tania

Min trycker inte neråt men däremot vispar den omkring där inne och det är jääätteobehagligt. INTE något jag gillar alls.

Knökar runt med min kissblåsa så jag får gå på dass och kissa nån droppe här och nån droppe där... alltså inte kissnödig på riktig utan mest irritationskissnödig
  • Vickyb
    tbmh skrev 2007-05-19 21:35:01 följande:
    Min trycker inte neråt men däremot vispar den omkring där inne och det är jääätteobehagligt. INTE något jag gillar alls. Knökar runt med min kissblåsa så jag får gå på dass och kissa nån droppe här och nån droppe där... alltså inte kissnödig på riktig utan mest irritationskissnödig
    Me too! Får springa och kissa oftare jag med.. Obehaglig känsla när man går.. "Ömmar" till så fort man sätter ner foten när man går. Känner mig jätte kissenödig, men det kommer bara en droppe eller två.
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • mrsbygg

haha jadu..fan varje steg ja tar så trycker skallen på blåsan så känns som ja ska pissa på mig hela tiden..
    nå grymt mycket flytningar har ja fått dom senaste dagarna oxå..lite små äckligt.
    fått lov att gå å kolla så d inte vart vattnet som börjat sippra flera ggr om dan.

• Vallmar

Jag har klämt i mej en popcorn-påse o en påse me salta katter, urk! Jag har ångest. Va lugnt det var här ikväll då.
    Är alla bortresta över helgen kanske?

Det där me blåsan känner jag igen, har iof haft uvi 3 ggr nu så mina besvär beror väl mest på det men bebis förvärrar nog det hela en hel del me allt bök där nere.

• Lindisen81

städ dag blir det här hemma imorn oxå! ner med saker  i källaren, dammsugning, damma, torka golv.... ja allt! men sambon har ju lovat att göra det mestaGlad

inget alls på tv!!! har kollat på postkodmiljonären, bonde söker fru, extra extra... tror det va nåt där emellan oxå, himla intrssant kväll!
    käkat massa smågodis har jag gjort och vaniljbulle... å delat på en stor coca cola har vi hunnit med!

• Jessa6

Nej inget skoj på tv idag, jag o sambon kollade på "Förortsungar", nja inget för mig...
    God natt tjejer!!

• mrsbygg

imorrn ska ja tvätta och städa..måste så jävla mycket saker över allt ja får panik..
    och det verkar inte bli gjort av sig självt...

jonas å saga kollar på LOTHR...saga vägrar sova...så hon är helt inne i filmen, jätte spänannde haha..så söt..