Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Ah, jag provade bt sporten i bilen! Den ar helt perfect! Tack for tipset! Visst hade du kopt in beg. Jag funderar pa att gora det samma! Har du dragkedjor i ryggen pa din eller ar det steglost?

• humlan1973

Milla: Jag bor i Stockholm, vasterort. Sa det kanske finns hopp. Tankte iaf om man kunde kopa korgen... om man inte fartag pa vagnen, men den med dubbel suflett ska det nog vara.

mammab: Jag tror jag kopierar din lista. Der varkar ju vara super bra! Kanske kunde vi lagga den nagonstans sa att folk far lagga till om det ar nagot missat, ny trad kanske.... Det ar ju ganska bekvamt med en lista sa man kan pricka av. Sist glomde vi mannens saker... Fick fopa nytt .

• humlan1973

Jag orkar bara onte kolla bakat i traden jag tror det ar 70 sidor sedan i fredags... Det skulle kunna bli en bok!

Ar det nagon som vet var sol ar? Hur ar det med saga? Man blir ju lite orolig! Hoppas inget alvarligt!!!

• humlan1973

Jag sitter har och funderar pa stackars den som ar sist ut i traden... va trakigt. alla andra ar upptagna av att amma osv...

• humlan1973

Pusselbiten: det ar nog navelstrangen du ser!

• humlan1973

Jag var pa me&I pary igar! Det fanns saaamycket finnt. Tyvarr har de ju inte mindre storlekar an 62/68, jag fick noja mig med att shopa till stora killen och till mig. De hade ettpar otroligt skona knickers i bomull, otroligt skona, och en traktor t-shirt och solhatt lill lillkillen med doskallar pa, saaaa himla sot.

• humlan1973

Ligget man under 95 kan man faktiskt ta 2 niferex. Det ar helt ok. Jag hade 104 for 6 veckorsedan och nu har jag 128, min bm undrade vad jag hade gjort och jag tycker att jag slarvar...

• humlan1973

Jag ser att ni pratar om vad ni har lagt pa den ofodda bebben.

Ja, det ar inte mycket. 99kr pa en body . Det sags ju vara en kille sa da har man ju allt . Nej, jag ska kopa en svindyr boddy lite senare tankte jag. Nagot som man igentligen inte har rad med och jatte onodigt. Men eftersom allt finns och samma arstid sa ar nog en eller ettpar helt ok.

Ja, jag maste ju kopa en vagn oxa, tankte ettag att jag skulle ha de tva vagnarna som jag har, men pa dagis maste Elton ha en vagn for de sover ute i den varje dag, och paraplyvagnen gar inte att falla, pluss att vi inte kommer att fa nagon plats pa dagiset som ar nara utan han kommer ga kvar nere i centrum , da blir det busstur varje dag.

Men jag har spanat pa en babytravel jogger, den behover inte vara ny, men jag har nog inte lika tur som Milla hoch hittar en begagnad . Ja ja, om jag hitta liften begagnad sa kan ja ju kopa en ny vagn. De ar ju inte super dyra...

monie: Du sa att du kopt body pa Me&I till bebben, men de finns ju bara i st 62/68 kommer inte den bli gegantisk?! Vilken kopte du, den med kaniner? Den var ju bara saaaa sot! Jag hade oxa kopt om det fanns mindre stolekar!

Oj, va mycket det blev...

• humlan1973

SOl: Hur gick det med Saga och mag sjukan ? Har inte lyckats folja allt da det skrivs sa in i bomben har!

Pusselbiten hoppas att det bara var falskt!

Vet nagon hur det har gatt for Zandriz...

• humlan1973

Sol: Va skont att det borjat att handa nagot!!!

Monnie:Jaha, ja tankte vall det, den sag ju helstor ut fran me&i, de ar ju overlag ganska stora. Men pop har ju jatte fina klader.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3