Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Ar det ingen som vet vad det kan vara?

• humlan1973

Tack alla som svarade om mensverken...
    Det ar efter jag kissat men fore nr2 om man sa sager. Det kan ju faktiskt vara bade sf som vaxer och att det lagger sig tillratta och nr som trycker.... Jag fragar bm pa tisdag nar jag gar dit. Jag kan inte pasta att jag ar orolig. For det ar ett harransliv darinne och det galler ju bara nagon timme. Var mest nyfiken om nagon visste. Forlossningen gor sig ju pamind sa att saga. aven om jag fick kjejsatsnitt tillslut iaf.

• humlan1973

Men jag maste bara tilllaga angaende pussel... man ska inte klaga om man utsatter sig for risk, for ett par byxor?! Det blir ju lite dubbelt lixom. Det finns manga har inne som har ont och tar det lungt och mar daligt iaf. Man kan sedan inte rakna med sympati...

Med detta menar jag INTE att hon ska stotas bort pa nagot satt. Men ar man ordinerad sanglage sa finns det ju en anledning till det, eller?!

• humlan1973

Zandris: Den ar som en propeller.... du har sakert ratt!

• humlan1973

SyrraH:Tycker du att jag var otrevlig?!

• humlan1973

Jaja, har sitter jag med nastappa iaf. Var hos doktorn forra veckan med mitt nassprys beroende. Blev ordinerad en avsvallande tablett. Sa nu tar jag inte spary mer an en gang per dag. Det var det som var ok sa han. Jag tycker att jag ar vard ett kakpoang, eller vad tycker ni! Han sa att det var jatte farligt att anvanda sa mycket spray.... Men nu ar det slut med det!

• humlan1973

OT: Vilket bolibompa program tycker era 1-2-3aringar bast om?

Min killes favoriter ar Hojdarna, pippi och fiffi

• humlan1973

Hemma ar bolibopa super stadigt! Har nastan inga filmer faktiskt forutom blixten, men bompa kans som bra ned varvning innan sangen. Men joko jakamoko och toto hade jag glomt, det ar en hitt. hihih

• humlan1973

Det kanke vore en bra 2 ars pressent!

Ha en bra helg pa er tjejer, ska dra till smaland nagra dagar.

ses senare...

• humlan1973

Lindsen: Angaende brostpump, jag anvande den inte sa manga ganger, men nar jag behovde den var det vi 10 pa kvallen da trodde jag att brostet skulle explodera... Vi hade inte satt ihop den an da! Och det var en pers isig. Sa det beror nog pa hur kanslig man ar. Men jag ar glad att jag hade en... Det gor fruktansvar ont med mjolkstockning.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3