Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Jag maste da sla ett slag for rumpempen, det finns de som tar pa 3 sec, och ar mer akurata an i orat... ,fast orat ar ju smidigt...

• humlan1973

BROSTPUMP:Kolla blocket.... eller om nagon kompis har som du kan lana, apoteket funkar inte! Det ar nastan vart att kopa en avanti for 500:-.

• humlan1973

mammab: Det var ju bra. Kan det vara en tjej till dar inne?

Jag kan inte sitta still har lixom myror i rumpan. Nagot tips, jag maste ju jobba....

• humlan1973

mammab: Har du testat avantpumpen? Det funka faktiskt bra. Jag kopte burkar till den som man kunde frysa in.

• humlan1973

Var inne o kollade bf lista, gu va mycket folk det ar som aldrig skriver.... Manga som man inte har nagon aning om...

• humlan1973

Jag hade mest mojlk efter efterfragan. Men en bra brostpump ar nog a och o till en lyckad amning om man har formycket eller forlite.

• humlan1973

Hur var era mammor nar ni ammade?

Min berattade hur haskt det var och att man bara fick amma va 4 timme och innan skulle man vaga och efter for att se att barnet atis ordentligt annars maste de mammas mer. i nasta andetag kunde hon saga, "Men ska han ammas igen det var vall bara en timmesedan sist...?"

Konstiga de ar...

• humlan1973

Grejen var ju att hon tyckte det var sa bra med fri amning. Men hon verkade inte fatta va det innabar

• humlan1973

Hoppas ingen sag mig nu., men jag forsokte mata med en linjal och det blev 108cm, vet inte om det ar sa tillforlitligt....

• humlan1973

Hej brudar! Jag behover hjalp! Jag bara maste ha ett par "foppa"tofflor. De behover inte vara akta, billigare desto battre. Var hittar jag dom? Kan nagon tipsa! Snalla

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3