BF Juli-07 Nr3
Jag har precis intaget en gron curry pa ett urgott thai hak! Ar helt paas matt! Helgroggy av alla kryddorna och adrenalinet som skummar runt...eller ar det kanske endorfiner....mmmmm
gott var det iaf.
Jag har precis intaget en gron curry pa ett urgott thai hak! Ar helt paas matt! Helgroggy av alla kryddorna och adrenalinet som skummar runt...eller ar det kanske endorfiner....mmmmm
gott var det iaf.
Vi hade en rod teutonia till varan kille! Det gick jatte bra! Jag alskar den vagnen!
Vi har en teutonia Mistral, super nojd, med mjuk lift. Vi ska byta till en P&T sp, nu nar vi far 2 som ska ha vagn.
Vilken ska ni ha?
Godmorgon girls!
Nu ar varen har
Jag kommer inte ihag vem det var som skrev att de hade en kompis som hade 2 barn i magen med olika alder...
Har ar en artickel i amnet...
www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,105614,00.html
Halvblod: Vi har inte heller haft sex sedan bebisen blev till... Ja, jag vet inte vem det ar mest synd om, jag tror att jag ar sugen men jag far lixom inget gensvar... hm tog upp det i helgen men svaret blev bara att "det gick ju inte sa bra forra gangen + att han tyckte att jag har klagat over att jag har ont i "muttebenet" och da kan det vall aldrig var skont med sex." hm, men annars ar det ju inget som ar knas mellan oss. Ja, vi far vall prata om det igen innan man blir for tjock. JAg madde ju sa illa i borjan och da ville jag inte, men nu kanske det skulle vara lite mys....
Sag att ni pratade utemobler! Vi kopte en helt underbar teak grupp igar pa bauhaus, inte speciellt dyr for att vara teak, det var en annonsvara for denna manaden.
www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v14/
Sista sidan!
Ah, det kommer att bli helt fantastiskt pa baksidan!
Runt bord ar ju bra om det inte ar forstort. Men kan fa plats med manga runt ett sadant bord. Vi kollade aven till framsidan, men hittade inget som var ok till ett liten pening . Jag vill halst inte lagga mer an 500 och jag vill inte ha plast.
Vi hittade pa ikea, ett som var ganska ok, men 2 stolar och ett bord gick pa 1000, jag vet inte om jag tycket det ar lite mycket. Teak mobeln kommer vi ju ha hela livet!
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch%C3%B6bler&storeId=2&langId=-11&catalogId=10103&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts
Langst ner pa sidan finns en karmstol, den var skon att sitta i, vi tittade aven pa ett bord som var gasnka litet for 399! Ja, jag vet inte.
mammab: Det var ju kannon fint! Inte sa dyrt heller, det ar lite forstort for varan fram sida dock + jag maste ha armstod! Men en perfect balkongmobet, da ni inte ar sa manga kan man ju alltid falla ihop nagra stolar!
Bra fodelsedagspressent!
Ha det sa bra hos psykologen!
Godmorgon Tjejer!
Jag har lixom missat att det ar pask nu.... Sa jag maste fixa paskagg till lillkillen och storhandla i eftermidag. Ska mota mannen och kaka lunch och aker nog inte tillbaka till jobbet efter....
Mannen jobbar pa sjukhus sa han jobbar hela helgen , sa jag och liten och magen far vall hanga hemma och mysa.