Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Myt eller inte?

SKA VI SE OM DET STAMMER?
    jAG VANTAR EN KILLE ENLIGT UL

Hjärtljuden
    Under 140 slag/minut = pojke
    över 140 slag/minut = tjej
    140-156

Lugn/Vild bebis
    Lugn bebis = flicka
    vild bebis = pojke
    VILD

Halsbränna (hår)
    Mkt halsbränna = mkt hår på bebisen
    Lite halsbränna = lite/inget hår på bebisen
    MYCKET HALSBRANNA

Halsbränna (kön)
    Mkt halsbränna = flicka
    Lite halsbränna = pojke
    MYCKET HALSBRANNA

Illamående
    Mkt illamående = flicka
    Lite illamående= pojke
    JAG TYCKER MYCKET

Hög/låg mage
    låg mage = flicka
    hög mage = pojke
    HOG MAGE

Toppig/bred mage
    bred mage = flicka
    toppig mage = pojke
    TOPPIG

Mammans hårväxt
    Samma/mindre hårväxt = flicka
    Mer hårväxt = pojke
    SAMMA

Hickande bebis
    Mkt hicka = flicka
    Lite hicka = pojke
    LITE HICKA

Pigmentsrand
    Kort rand/ingen rand/svag rand = flicka
    Lång rand/tydlig rand = pojke
    INGEN RAND

Mammas skönhet
    minskad skönhet = flicka
    Bibehållen skönhet = pojke
    BIBEHALLEN ENLIGT ANDRA

Ringtestet
    Cirkulerande = flicka
    Pendlande = pojke
    EJ UTFORT

Blödande tandkött
    Mkt blödande tandkött = flicka
    Lite/inget blödande tandkött = pojke
    LITE

Mammans sug/cravings
    Surt, frukt, grönsaker = flicka
    Choklad, salt, lakrits = pojke
    CHOCKLAD OCH FRUKT

PROCENT CHANS TILL POJK :53% CHANS

• humlan1973

For langesedan hade becka trorjag ett test om det var flicka eller pojk, kommer ni ihag, var finns den?

• humlan1973

www.babyboom.nu/guider/flickaellerpojk.html&brost_vax2=vanster&hjart_ljud1=hogt&ogat_v2=pojkno&nyckel_test2=smala&mamma_pappa1=mamma&blev_till1=jamn&huden1=vanlig&benen_serut1=smidiga&morgon_sjuk2=illaf&kanter2=nokanterf&hander2=torra&bakom2=syns&bara_magen1=hogtf&snubbla2=snubblaej&vilar2=hoger&handen1=uppf&magenserut2=basketp

Jag hittade den! Enligt den ska jag fa en flicka 72% och ul sager pojk.

• humlan1973

Men har nagon nagonsin hort om nagon som fatt en flicka nar de sagt pojk pa ul?

• humlan1973

Jag maste ju saga att jag skulle bli glatt overaskad , men jag ar kanska overtygad att det ar en pojk

• humlan1973

Jag ar oxa en teens alskare- far jag beratta?

Hade det till forra forlossningen, helt fantastiskt, man tranar pa sina forverka och kommerpa hur man ska gora. Har man inte tranat innan kan det vara svart. Man haftar pa elektroder pa de punkter som gor ont sedan trycker man med en knapp och far sma stotar. Det lixom killar lite, ju starkare smerta ju hogre styrka pa strommen. Ur skont. ska anvanda denna gangen med.

• humlan1973

Min var nog ganska gammal och skruttig, menunderbar. Min man kom at det under forlossningen, da maste man ju skruva upp styrkan for att den ska hjalpa, han trodde han skulle do av chocken. hihi sa han fattade nog att jag hade ont

• humlan1973

zandris: hur gar det med ditt sangliggande?

• humlan1973

Godmorgon tjejer!

Idag vaknade grabben vid 5.15, sa kom han in till oss och hade sin groda med sig. Sedan sattan saket i en halvtimme och pussade grodan med mig och sedan med pappan... Han var forsot bara lite for tidigt

• humlan1973

Jag funderar pa att ge min lilla kille som fyller 2 om 2 veckor en docka, vad tror ni om det? Jag tankte vara lite pedagogisk nu nar bebisen kommer, eller ska jag vanta och ge honom den nar bebisen kommer? Det kanske ar battre, da far ju bade jag och han en bebis.... vad tror ni?

• humlan1973

Hallonfot: Det racker med moderskapsintyg, ha med dig ett frankerat kuvert med adessen:

Forakringskassans inlasningscentral 839 88 Ostersund

(Glomm inte prickarna )

Sa da far dina pengar, sa lagger du det pa ladan pavag darifran.

• humlan1973

Jag har en liten fraga: Tror ni att bebisarna blir torre jumer socker man ater?

• humlan1973

Va segt det ar..... Jag har ont i ryggen och mina hander borjar bli riktigt svulna nu. Har lite svart att jobba faktiskt.

• humlan1973

Godmorgon tjejer!

Ja, det var det som hans med innan man måste gå och byta bajs blöja.
    Vi ses senare.

• humlan1973

Men herregud, hur ser ni ut nar ni ar 167 och vager 55 kg, det ar ju forfan sjukt! Sorry, men den gar jag inte med pa!

Jag ar 168cm och tycker 70kg ar normalt for mig. Hur fan raknar ni. Det later ju helt anorektiskt!!!!!!!!!!

Jag forstar att 70 kg kanske ar mycket men komigen! Detta blir jag faktiskt led sen over!

• humlan1973

OK, om du har noll brost kanske det ar ok. Nej du ser inte anorektisk ut. Men alla har inte noll brost, sanna har diskutioner kan ju fa vemsomhelt att kanna sig gegantisk. Jag blir bara sa ledsen nar detta ar vad som diskuteras.......

• humlan1973

Da lagger jag mig i tjockis facket da!

• humlan1973

Theresa1:Kanske inte, men det gor ju ingen gladare just nu att tala om vad man ska vaga sedan...

Kommertillbaka imorgon, hoppas att det ar battre.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3