Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

little baby: Kop ett santdar lad pack som man kan hanga pa skotbordet, hurbra som helst! Kop oxa ett pack med tvattlappar och ett 10-15 vita handdukar som du kan ha pa skotbordet ovanfa ditt underlag . Om du inte har badbalja ar den ju superbra och billig! Lycka till! Jag hor av mig igen om jag kommer pa nagot!

• humlan1973

Hur langt in pa fodelsen tanker ni som jobbar att jobba?

• humlan1973

rullgardinsflickan: Nar har du bf?

• humlan1973

Vickyb: Matstol och skalar kommer hon ju inte anvanda forren barnet ar ca 6 manader... lite tidigt kanske. Det beror ju pa vad man vill handla nu. Det ar det ju inte akut pa!

Men en ska till som jag tankte pa ar en riktigt bra brostpump! Det ar superviktigt tror jag. Hade inte klarat mig utan min avanti!

• humlan1973

Ja, jag funderar pa att gahem efter midsommar. Bf den 8 juli.
    Jag kan inte bestamma om jag ska jobba en vecka till eller ej!

• humlan1973

Vickyb: Sorry, sag inte att du skrev det... , Annarsverkar vi ju ha samma saker pa vara listor!

rullgardin: Sitter pa kontor... ritar polygoner...

• humlan1973

Blev det en kille?

Forstass Gatte grattis! Hur var det?

• humlan1973

Jag har en kompis som de sa att det ser ut som en tjej... hon har 2 pojkar innan. Sa hon blev jatte glad! hoppas att det stammer for henne da! Hur kanner du dig nu? Ar du fortfarande i chock?

• humlan1973

mammab: Skont att hora fran dig! Har inte kunnat slappa dig ur mina tankar. Skont att ha familjen som stottar en i svara stunder. Skot om dig! Hoppas verkligen att du mar battre snart!

Massor med kramar! Ta hand om dig och bebisen och familjen.

• humlan1973

mammab: skont att du far proffshjalp! Hoppas att du kommer ur din svaka "snabbt", sa du kan njuta av den aterstaende tiden av graviditeten.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3