BF Juli-07 Nr3
Ser att ni pratar namn: Ja, pa min lista har vi Leon och Ringo.
Makens lista bestar endast av Leon, men inte helt saker
Ser att ni pratar namn: Ja, pa min lista har vi Leon och Ringo.
Makens lista bestar endast av Leon, men inte helt saker
Jonali: Lycka till idag!
Ni som mar purkit hoppas jag snart mar battre!
Ladyluck: Det later ju under bart att bara jobba sa lite... Ja jag ska nog skriva i semester fran och med midsommar.
Sol:SKont att hora att saga ar under "observation" nu finns hon med i systemet iaf. Hoppas ni snart kommer pa vad det ar. Men skulle inte du ha sov morgon idag...
Antz:Semester... Jo, vi ska boka en hotellweekend i Eskelstuna i borjan av juni for att ga pa zoo med Elton, han alskar djur! Det ser jag fram emot!
Jo, sa har jag ett "lyx problem" hjalp mig med rad... Jag har blivit erbjuden att kopa en tvilling vagn av en kompis for 1500kr. Det later ju helt rimligt, men igar provade vi den i bilen for att se om den gar in, vi har ju bara en v40 och vill halst inte byta bil. Jo, den gick i, sa alla vagnar som gar in pa buss, antar att det ska heta stockholmsmodell... men iaf, den var saaaaa ful. Det var den fulaste vagnen jag sett.... Jag klarar det inte trorjag. Men da blir det ju till att kopa en ny... det kostar ju sakert 4-5000kr... Hur ska jag gora. Skita i att jag tycker att den ar ful som stryk eller kopa en ny som jag igentligen inte har rad med... Halp?
mammab: Skont att "se" att du ar tillbaka med bild oallt . Det hors pa dig att du mar lite battre, skont att hora. Massor med kramar att det kommer att bli lite battre nu!
Tack for raden tjejer ang. vagnen. Hur lange sitter barnen i vagnen, jag menar Elton, hur lange kommer vi ha anvandning for en syskon vagn. Vilka vagnar gar in i en v40? nagon som vet?
Jag hoppas att ni inte har for svart att lasa vad jag skriver, fast ni har nog vant er vid att jag inte har å ä ö
Hehehehe Hihihihih! little baby! Ja, va ska jag borja, jag trode hon hade kopt den ny till sina barn for 3 ar sedan, men den var begagnad redan da. Den ar marinbla med rutigt pa sidorna, den var ju heller inte rengjord men sa ful och ocool. Jag ar ju mycket for farg. Ville ju ha en P&T men mannen tyckte inte det. Den ser ut ungefar sahar.
www.blocket.se/vi/11598992.htm
fast rutig pa sidorna....
Milla: Hannes ar ju lika gammal som Elton da, nar ar han fodd? Menar du en sadan har?
www.blocket.se/vi/11605941.htm
Milla: de blev nog fel annons. Kan du posta igen!
Vikyb: Gor det, det vore vall kul!
Milla! Den var ju super fin! En sadan vill jag ha!!!!!! Gar den in i en v40 vetdu? Ar det en smal vagn?
Jag horde att ni pratade om snitt! Jag blev snittad sist. Inget tyngre an bebisen de forsta 2 manaderna, sedan ar det bara lite mer tyngd eftersom. Fick inte lyfta vagnen forren till jul och den vagde 13 kg, alltsa ca 6 manader innan du kan lyfta saga. Det beror sakert pa hur du mas oxa. Min man ska vara hemma i 2 manader ifall det blir snitt igen... hoppas inte...
Theresa1: Nastan sist ut och forst in... det var inte daligt! Nu ska jag lasa lite va ni har pratat om i helgen!