Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Tjenixen brudar! Bra initseiativ(stavar som en kratta )! Kanns frecht med en ny trad!

Ja ha, da ahr ni bara skrivit 30 sidor som man ska lasa da! :-d Sitter pa jobbet sadet far kanske vanta lite....

Kram

• humlan1973

Solstralen: Jag tror att det kan vara sa att du har brist pa nagot! Kolla med BM, men det ar nagon vitamin eller nagot som man kan tillfora for att det ska bli batte! Det har jag bestamt formig sedan forra grav.

• humlan1973

LindaoJohan: Gor en paj deg, gradda den ca 10 min hallpa kottfarsasen ca 15-20 min iugnen(det gar fortare om den ar varm) lite ost pa, och servera med en sallad. Det later super gatt!

• humlan1973

Godmorgon!

JAg och lyssnade pa hjartljuden igar, det var sa mysigt, 132. Men safort den horde att vi var dar och pillade gick det upp till 145. Allt sag jatte bra ut forutom mitt jarn, det var nere pa 104, jag tyckte att jag har kannt mig lite trott men att det skulle vara sa lagt todde jag inte.

Ar det nagon som har hort om "dubblin metoden"? Det skulle visst vara en metod for att forlossningen ska ga fortare.. jag tror jag maste lasa lite om det.

Vallmar: Om man har gatt upp halften nu dlir det bara 16 for mig med . det later ju super... men innabar det att man manste sluta med godis nu da...

• humlan1973

Tur att du sa att du ar 1.54, jag vagde strax over 80 innan jag blev gravid , jag maste tilllagga att det var 10 kg plus sedan forra gaviditeten, da gick jag upp 25kg , jag skulle vara super nojd med 16 kg. . Men nar bebben har kommit blir det andra bullar och inte sadana med kanel och socker .

• humlan1973

solstralen: Jag ar garna med i eran vikt klubb!

• humlan1973

solstraalen: Jo, jag ar gatt upp 8kg sedan inskrivningen annars snackar vi nog narmare 10kg och jag som hade 10 formycket innan jag var gravid.... Med lillkillen gick jag upp 25 -27kg kommer inte riktigt ihag. Men det tog langtid innan jag ickg ner nagot alls... efter detta blit det hardtraning.

Gravidyoga var det nagon som undrade over, jag gick forra gangen, helt otroligt skont, jag tyckte det hjalpte massor till forlossningen.

• humlan1973

Ar det nagon mer an jag som kanner er trotta o nere o saknar kraft?!

Jag har kannnt sa pa sista tiden, i forrgar var jag pa mvc sa tog hon och kollade mitt jarn, det var bara 104... inte konstigt att man var lite lag. Har borjat med jarn tabletter och kanner hur krafter sakta men sakert borjar att aterkomma

• humlan1973

Har du kollat jarnet pa sissta tiden eller ater du extra jarn?

• humlan1973

Tjoho!

Nu ar styrkan tillbax!

3 dagar med 100 mg jarn gjorde susen .

Det kanns mycket battre!

Det var nagon som pratade om tens! Kunde inte ha varit utan min dens vid forra forlossningen. Helt fantastisk. Hade lite forvekar pa kvallarna i ca 3 veckor innan sa jag kunnde trana. Det behovs .

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3