BF Juli-07 Nr3
hoppsan!
hoppsan!
annki72: Jag har inte ont men jag har rejalt(kan inte stava som ALLA sakert har markt vid detta laget )med flytningar och garna vattniga. Jag tror att det ar for att jag har lite dalig "blasa" sa att saga. Men tala om vad det kan vara jag kanske m,aste kolla oxa.
Godmorgon tjejer!
Mammab:Ett toa besok, jag har okat till 2 . Det ar ju super jobbigt.
Jo, jag behover lite rad vad galler foppatofflor igen . Hittade pa sportex som var bra. Men, det fanns bara limegrona i min storlek. Ska jag ta dem eller ska jag vanta och se om de far hem svart. Han visste inte.
sol: Det ar ju lika bra att ga och kissa nar man vaknar, annars kommer man ju pa det efter en stund nar man inte kan somna.
Ar det nagon mer an jag som kanner sig otroligt trog? Jag har nog aldrig varit sa trog i hele mitt liv. Jag klarar inte av att folja instruktioner.... pa jobbet kan jag bara ta emot 2-3 intruktioner itaget och klarar knapt av det anda har jag skrivit nervad jag ska gora.
Men nar nagon forklarar nagot for mig, klarar jag inte av att kommihag hur de borjade.... det ar helt senilt!
Jag menade inte senil nar jag skrev.. glomde nog vad det betydde...jag menade trog fattar inte . Senil i det avsende att jag har nar minne som en guldfisk. Vilket gor att jag kanner mig sa dum. Detta kanske beror pa att jag jobbar som ingenjor och borde kunna halla saker i huvudet.....
Men tur att han jag jobbar mest med ar mycket forsaende..
Hoppas det gar over.
Zandriz: Nej dom ar inte akta, kostar bara 200:- men vet inte om jag vill ha 2...
mmammab: Ja, nar den sparkar nerat baken kanns det som om den tar ett stadig tag om end tarmen inte sa skont.
Zandris, du ar den enda som orkar diskutera detta dellemma med mig, jag kanner att jag eltar och eltar och kan inte sluta.... Men tackar som lyssnar
. Jag kan inte pasta att jag tycker att nagra ar snygga men jag tycker att de ar skona.