Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

JoNaLi. visst är det hemskt :p så mycket vilja och så finns ingen här man kan utnyttja dte på :p bebbens pappa bor för långt bort bara för att hälsa på en snabbis:p

• SannaKaarina

Min babys pappa vet att han vill ha vårt barn men inte hur det är med oss två :p fast inte så konstigt vi har känt varandra nu i 7 månader,, oj är det så kort tid. ja och saker och ting har väl gått lite väl fort. det lär visa sig men jag är inte bra på att ta det lugnt:) jag vill helst veta vars man står

• SannaKaarina

Jag tycker det är skönt att vara på båda ställen. men så är jag en stor data nörd sen innan som är inne på ex antal olika sidor jämt eller var det då jag hade bredbandsbolaget.

det som är jobbigt det här med vikten är folks kommentarer om man skulle nämna att man ska jobba med det, det är hela tiden att haloo tjejen du är faktiskt gravid du SKA gå upp i vikt. varför ska det vara en så stor regel och om jag känner panik då jag var överviktig innan och kämpade väldigt hårt med att gå ner och lyckades gå ner 25 kg så är jag livrädd att hamna i den sitsen igen, jag vill inte gå ner pga fåfänga jag är den jag är dom som inte accepterar så är det deras bekymmer, men jag vill gå ner i vikt Pga min hälsa. jag har inte haft problem med det hittils men hur blir det om 10 20 år om jag inte tänker på det. självklart går man upp då man väntar barn men det ska väl inte betyda att man släpper varenda tanke på det.

Med foglossningar jag kan inte skotta uppfarten längre :( det gör förbannat ont. och bära in ved är bara att glömma så jag har satt igång elkasetten nu det får vara lite dyrare men jag prioriterar vad min rygg klarar av och inte gör. och promenader är numera lugna vaggande med Rocken ex antal ggr per dag korta men många. och han har hela tomten att rusa omkring med :p

Jag tror nog att alla känner ibland att deras inlägg försvinner i mängden men så är det när vi är så många Julimammor samtidigt :)

• SannaKaarina

Jag anvundas er som är lyckliga över att brösten växer. jag hade hellre sett att dom skulle krympt på mig. tyckte dom var lite väl stora redan innan. jag fasar om dom växer ännu mer nu.

jag får bara hoppas att min Akta Graco med bas passar ihop med min bil hörde att den inte passar till alla bilar.. annars får jag ge den till syster min eller nått

• SannaKaarina

Annki - så känner jag också det har varit till sängs hela gårdagskvällen och så nu är jag uppe och kämpar. är så tråkigt i sängen själv. vissa dagar är det bra att jag inte har ett jobb längre det är då det är som värst med foglossningar. blä för att ens köra bil nu

Såg att jag har gått ner 3 kg på tre dagare och jag vet inte om det är riktigt bra anledning. kan inte äta så mycket.

• SannaKaarina

Alla som var ute efter en vagn. har alla hittat?
    har en kompis som är tvungen att sälja sin då den inte fick plats i deras bil. hon är extremt noga med alla sina saker och den är köpt ny och hon har aldrig använt den.

• SannaKaarina

Grattis Mjukis :) måste kännas underbart. jag önskar dig alla lycka i världen med Isabelles lillasyster det förtjänar du efter allt du fått gå igenom

*kramar*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3