Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

Grattis på födelsedagen mammaB

jösses vad många som har karlar som fyller i maj. min fyller den 9e . hehe han är lite putt att jag fyller månaden innan honom så han inte kan se vad jag köper för att jag ska sätta riktlinjen om present och så. han vet att jag aldrig ändå följer hans :)

jag får nästan panik ibland på hunden som ska vara så nära att man knappt har plats att röra sig. när han är ute och dörren är stängd ylar han att han vill in till mig :(

• SannaKaarina

inte tycker jag att det är larvigt. att man oroar sig är normalt. jag försöker däremot undvika tänka på det så mycket som möjligt. det går på ett eller annat sätt ändå. är bara lite rädd för att få havandeskapsförgiftning som min mor och syster

hur vet man om man har fått havandeskapsförgiftning?

• SannaKaarina

Jag har ingen bil med airbag men däremot har jag lite beslutsångest om vars jag ska ha den lilla brukar vara att jag oftast är ensam i bilen och så har jag en hund i kofforten.

någon som har förslag?

• SannaKaarina

Är det bara jag som tycker att allt graviditeten är som en fantasi? att det inte är en bebbe som gett mig en enorm mage utan kanske onyttigt leverne?

var inte ihop med pappan då jag blev gravid utan då hade vi gjort slut och nu plötsligt är vi tillsammans och ska ha barn. bara ett år efter att vi träffats för första gången.

nej den här graviditeten är väldigt overklig. och väldigt svårt att förstå att jag är i vecka 28 redan vecka 28 mysko

• SannaKaarina

Sol var det du som hade problem med händerna?

har en del problem med mina som att dom domnar tappar kontrollen så jag inte kan röra fingrarna tappar saker som jag ska hålla i :(

• SannaKaarina

Det är så jag får :( min BM tror att jag kommer bli tvungen att opereras för karpal tunnelsyndrom. men vill verkligen inte. försvinner inte det i samband med förlossningen?

• SannaKaarina

Fick så efter att jag blev sparkad av min gamla arab men kunde aldrig ana att jag skulle få problem med det igen . fast nu är dte mycket värre.

• SannaKaarina

Vad konstigt. min BM sa direkt att det är Karpal och som sagt så fick jag samma då jag blev sparkad. jag har för mig att det var Solstraelen som öppnade en tråd om det för ett tag sen

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3