Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

Om dne är helt ny mobilen så har du väl garanti? bara lämna in den så dom får fixa den eller ge dig en ny. kompisen fiock lämna in sin 4 ggr på 2 veckor men nu har han fått en ny som fungerar

• SannaKaarina

Beckah hemskt att du måste ha :( bredvid dig verkar mina krämpor extemt små. tröstar med att det är 10 veckor kvar fanns det måste kännas otroligt långt. kan inte du kräva behandling för din GBS har man inte rätt till det?

blev så ledsen att läsa samanfattningen om hur svårt du har det :(

• SannaKaarina

jag har fått färdigt med FK med min föräldrapenning och ja annat behöver jag inet tänka så mycket går på A-kassa till förlossning. vill helst hitta jobb men men ingen vill nog anställa en tjej som är 10 veckor från att föda

• SannaKaarina

Synd att det har blivit sån liv pga listan men tycker nog den har lockat hit lite "nya" som skriver lite mer och det tycker jag är väldigt positivt. och TBMH jag tycker du gör ett bra jobb är svårt att se och hinna med svara alla som skriver och tror alla känner sig bortglömda ibland. och tänk på att vi alla som sitter här är lite hormonstinna

inatt då jag pratade med göbben berättade han att han råkat köra på en hare som hoppade framför bilen och den satt lite chockat på vägen medan göbben väntade för att se om den var skadad när den försökte hoppa iväg så märkte han att benet var skadat på lilla haren så han tog in den i bilen och åkte till veterinären med den.

då började jag gråta som en flodvåg för att det var så typiskt honom rädda alla djur :) veterinären hade bara tagit 300 för att ta emot haren och ha den där tills den hade läkt

• SannaKaarina

Giafia så hemskt :( dumma chefer det kan vara. är säker på att du gör ett toppen jobb. sälja hus är lite som att förverkliga folks drömmar och det är fint :)

• SannaKaarina

den lilla hade inget val den var chockad och skadad :(

det är så många som skiter i om dom kör på :(

• SannaKaarina

visst har det varit en härlig dag. har varit med gubben på stan och Barnenshus men hittade bara en ursnygg resesäng som tyvärr kostade 995 men då jag var tvungen att ha en skötväska så for jag till pite och barnenshus här så jag köpte en skötväska och en den ursnygga resesängen som som jag hittade i lule för 995 men som jag gav 395 kr för då det hade blivit fel vid leveransen i pite :D

och Lindisen jag håller mig lååångt bort från klädaffärer annars skulle jag känna mig precis som du.. känns som att jag är en stor elefant som vankar fram på gatan då jag går.

har haft en helvetes natt med sammandragningar och en kloformad hand som var helt bortdomnad så blev kanske 2 timmars sömn inatt. ska det då börja nu?

distriktsläkaren ringde idag efter att min BM pratat med henne om min hand förklarat hur det är och så och vet ni hon vill skicka mig till operation direkt :( jag som hoppades att aldrig mer behöva göra det hade karpaltunnelsyndrom då jag var 14 och blev sparkad av mitt arabsto. men nu är det mycket mycket värre :( är inet så lite orolig för det nu. opereras och vara gravid. :(

fick iaf henne att titta på den innan så på fredag istället för kl 10 till BM så blir det 9,20 till läkaren 10 till bm och 11 till Ams och göra handlingsplan fast vet då inet vad det ska göras för en handlingspla stå som elefant på zoo kanske passar bra :p

• SannaKaarina

har nog inet hört nått från Zandrisen,

men tänker på henne mycket och bara hoppas på det bästa

• SannaKaarina

behövs inte det?

jag får hela tiden höra att den verkligen behövs och att annars kan man få mjölkstockning?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3