Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

det där med vikt är så indviduellt jag vet att jag är kraftig och jag skäms inte för min kropp på nått sätt jag vet att då jag verkligen lägger manken till så rasar jag men ja jag har inte idas och då jag började kämpa med den så gick jag inte ner ett hekto så jag blev lite fundersam köpte test bara för jag såg dom på coop. och testade mig på natten och den visade +

det är först nu jag börjar få panik känner mig bara fet och ful. och man kan inte göra så mycket åt det. tröstar mig med att jag får en väldigt efterlängtad baby. då känns det lite bättre.

hoppas bara jag slipper opereras.

• SannaKaarina

vi fick inte ta med nå :( dom påstår att det förstör jag försökte få skölja ner dte med massa vatten tom :p

• SannaKaarina

Sol du är inte ensam med att öka massor. får stötta varandra så vi står ut. och du har klarat av innan att kämpa bort det så då gör du det med. det är bra jobbat. och du och jag får kämpa tillsammans :) som dte är nu måste jag gå ner 30 kg så jag kommer i "normalvikt" sen får vi se hur mycket det slutar med.

får jag fråga varför du inte kan amma?

• SannaKaarina

nej inte för vätskan tror jag men BM sa att det har orsakat Karpaltunnelsyndrom, har fått såna där stödjande handskar nu men så fort jag tar av mig så domnar händerna bort :( blev opererad för karpaltunnelsyndrom då jag var 14 och blev sparkad av min häst. men nu är det båda händerna och inte bara den ena :( är lite skrämmande

• SannaKaarina

:) får stötta varandra för paniken att gå upp och sen stötta varandra i den jobbiga kampen ner :) låter bra tycker jag

• SannaKaarina

Vah får man inte ligga på rygg? det har jag aldrig hört talas om. på rygg är juh den enda ställningen som det inte gör ont någonstans i min kropp.

• SannaKaarina

jag vet inet känner mig jättestor men vet inte om det stämmer riktigt med verkligheten byxorna sitter lösare än vanligt förutom över magen . men däremot är magen ganska stor nu och brösten har vuxitur bhn helt

• SannaKaarina

hehe . jag har 14 veckor kvar om han kommer på utsatt tid. det är ganska hemskt att tänka för jag menar 14 veckor är inte så farligt länge. och jag har en kompis som sa att Juli är en bra månad att få i då hon fick sin första 1 juli och den här ska hon få 3 juli och jag börjar tro henne. tänk det är vår :D okey vi har snö i backen men är redan 4 grader varmt så tvätten ska ut nu igen :p så mysigt
    till senare på förmiddagen lär vi ha 13 grader igen igen :D

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3