Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

Grattis TBMH :) det var roligt att höra .

Lindajohan sök norrut :p här har vi billiga hus *skratt*

• SannaKaarina

ska ni komma och laga mat till mig med? jag orkar inte göra nå mer idag kunde inte sova nå igårnatt så nu väntar jag bara på sängen :)

• SannaKaarina

TBMH grattis till att bli av med gamla bilen och hitta ny lika fort :) måste kännas skönt att slippa tänka på det .

• SannaKaarina

Jag håller med Beckah det är inte många veckor kvar... nu är det första april tjejer... sen snart är det 1 maj firande och efter det närmar vi juni med sommar och sol och midsommar och vem vet kanske några av oss har fått välmående men tidiga bebisar.. så inte är det länge kvar . jag har börjat fundera hur jag ska hinna med allt

och med våren i knutarna med all smältande snö så är dte bara underbart :D

har börjat bygga upp majbrasan hos grannarna så jag funderar vad man ska rensa :D

• SannaKaarina

jag har varit hos mvc redan 5 ggr. hmm fast dom första var mer för att bekräfta graviditeten och sen inskrivningen i december

• SannaKaarina

Nathalie jag har en riktig dille på frukt nu men enligt UL så väntar jag en pojke.

LIndaoJohan jag stämplar nu sen min brukare dog men min föräldrapenning baseras på min senaste 100% anställning som var 2005

Pussel jag gick in i vecka 27 igår. och att se att det var under 100 dagar var helt underbart. kan knappt förstå hur lite tid det egentligen är kvar. vem vet kanske får den första av oss relativt snart kanske bara 2 månader kavr så börjar våra juli bebben titta fram

• SannaKaarina

Välkommen Donna69

vad ni skriver. jag är nyvaken så man hinner inte med.

är lite rädd för mina händer nu när jag vaknar på morgonen kan jag inte röra dom ens:(

fick mms i morse från en av mina kompisar 2/8 barn är ute nu så det är bara 6 kvar inne . fattar inte vart tiden tar vägen. inte länge innan vi börjar skriva här inne och att våra små kommer.

• SannaKaarina

jag oroar mig inte alls för förlossning kanske för att jag aldrig varit med om det undvikit alltför många förlossningsberättelser och för att jag inte tänker så långt fram just nu bakar jag för min födelsedag nästa vecka, och sen är dte valborg och sommar så poff så är det dags.

är det någon mer som har hund?

min vovve har blivit så mattig . vart jag än går ska han följa och bara vara nära? han har alltid varit en mattegir men nu är han extrem får inte ens stänga dörren mellan oss utan att han börjar yla.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3