Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

min BM vill att jag ska boka tid hos läkaren som kommer till mödravården här så jag ska väl ringa och fara dit den 26e och den 27e har jag vanliga Bm besöket. så vi får se vad hon säger.

• SannaKaarina

Blä min våg visar att jag gått upp 20 kg sen jag blev gravid. uffa vad det kommer krävas jobb sen..

riktigt avundas er som bara har 5-6 kg att gå ner.

fast alla kläder passar som innan om det inte vore för den där enorma ölkaggen man fått.

underbart väder idag iaf och så ska jag få besök av en fin vit herdehundsherre ett tag. får väl vakta två hanar ett tag men men det grå nog bra trots allt är det juh jag som bestämmer hemma och det vet min hund

• SannaKaarina

uff imorgon bitti så har jag glukosbelastningstest .. huvva säger jag bara sist fick jag upp allt efter 20 minuter så nu vill Bm att jag ska kolla igen . ser då inet fram emot det ..

• SannaKaarina

Tråkigt att höra att det är inte bra med så många här :(

jag gjorde också mitt sockertest idag och det såg bra ut. har dock haft en massa bök från lillskrutt tror han fick sig en sockerkick då jag normalt har svårt för slisk. vissa gånger har dte varit riktigt plågsamt. ska göra plättar nu och mumsa..

• SannaKaarina

Jag börjar tvivla på att det är en pojke jag väntar... och beckas bebbes snopp var större och tydligare så min kanske är en flicka ändå. ska iaf inte köpa nå mer kläder nu. har starten klar så får man köpa in sen

• SannaKaarina

TBMH tack för att du kom ihåg mig :) jag var visst inte så osynlig *Glad*

Jessa vet vad du menar jag går in i vecka 30 nästa vecka helt knasigt. alla säger att tiden går såå långsamt men jag hinner knappt med.

• SannaKaarina

oj håller tummarna för Zandrisen. kanske hon som blir våran första mamma. men är det inte lite tidigt?

vad ni har skrivit ikväll

• SannaKaarina

Min granne här fick 3 månader för tidigt var beräknad slutet på november fick i augusti men han mår bra idag dom hade en lång höst på sjukhuset :(

kan man få falska värkar sådär var fjärde minut som hon hade?

• SannaKaarina

Tänk tjejer. nu börjas det. svårt att fatta hur lite kvar vi har. vi lär få sitta så här många kvällar framöver och undra hur det går för diverse tjejer och bebben vad som UL sa om kön och vad som blev..

kommer det startas en bitråd där det står vem som får vad vilket datum? och vad som var beräknat?

• SannaKaarina

MIn bm påpekade idag att det är bara 10 veckor kvar för mig 10Veckor helt sjukt det är juh snart .

Håller tummarna för Zandrisen har tänkt på henne. hoppas verkligen allt går bra

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3